کد خبر : 2004965 | 07 اسفند 1402 ساعت 21:48 | 18.6K بازدید | 11 دیدگاه

داور بین‌المللی دوباره در لیگ برتر

داور مسابقه پرسپولیس و تراکتور پس از یک هفته دوباره در لیگ برتر قضاوت می‌کند.

داور بین‌المللی دوباره در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، سید وحید کاظمی که هفته گذشته قضاوت مسابقه حساس تیم‌های پرسپولیس و تراکتور را در ورزشگاه آزادی برعهده داشت و قضاوت بدون نقصی را پشت سر گذاشت، دوباره با نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت گرفت و این بار باید به اراک سفر کند.

این داور بین‌المللی فوتبال ایران که در دور رفت لیگ برتر بیشترین قضاوت را در بین داوران داشت و در هفت بازی حضور پیدا کرد، هفته قبل هم داور وسط دیدار پرسپولیس و تراکتور بود و روز چهارشنبه نیز در اراک قضاوت می‌کند.

وحید کاظمی پس از هشت قضاوت در فصل جاری لیگ برتر، با نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال به‌عنوان داور وسط دیدار تیم‌های آلومینیوم و هوادار تهران در هفته هجدهم لیگ برتر انتخاب شده و راهی اراک می‌شود.

این داور در کنار حسن ظهیری و رضا حیدری به‌عنوان کمک‌های اول و دوم و حسین زمانی به‌عنوان داور چهارم قضاوت مسابقه آلومینیوم اراک و هوادار تهران را قضاوت می‌کنند.

پیش از این قرار بود علی صفایی دیدار تیم‌های آلومینیوم و هوادار را قضاوت کند، اما او به‌عنوان داور وسط مسابقه ذوب‌آهن و پرسپولیس انتخاب شد تا وحید کاظمی نیز به اراک برود و در یک بازی حساس دیگر هفته بین شاگردان سید مجتبی حسینی و مسعود شجاعی حضور یابد.

دیدگاه‌ها