کد خبر : 2004985 | 07 اسفند 1402 ساعت 23:27 | 25.9K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: قرارداد ستاره سیتی تا ۲۰۲۹ تمدید شد

اسکار باب، وینگر منچستر سیتی، قراردادش را تا سال ۲۰۲۹ با این تیم تمدید کرد.

رسمی: قرارداد ستاره سیتی تا ۲۰۲۹ تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوش نروژی ۲۰ ساله، تا کنون ۱۶ بازی در این فصل انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است. یکی از آنها گل برتری لحظات پایانی در پیروزی ۳-۲ برابر نیوکسل بود که باعث شد منچستر سیتی به ۳ امتیاز بسیار ارزشمند برسد.

قرارداد قبلی این بازیکن تا سال ۲۰۲۶ اعتبار داشت و چند هفته‌ای بود که نمایندگان سیتی در حال مذاکره با او برای تمدید قراردادش بودند و درنهایت قرارداد جدید امروز امضا شد.

این ستاره درباره تمدید شدن قراردادش گفت: «خیلی افتخار می‌کنم که قرارداد جدیدم را با سیتی امضا کردم. اینجا یک محیط باورنکردنی و بهترین مکان ممکن برای یک بازیکن جوان است.

1995337

از پپ گواردیولا، کادر مربیگری او و هم‌تیمی‌هایم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. اینکه بدانم تا سال ۲۰۲۹ در باشگاه خواهم بود برای من چیز بزرگی است.
اکنون فقط می‌خواهم روی ادامه پیشرفتم تمرکز کنم و تا جایی که می‌توانم هر روز تلاش کنم تا به باشگاه کمک کنم تا موفقیت‌های بیشتری کسب کند.»

مدیران سیتی معتقدند که باب توانایی‌های زیادی دارد که هنوز آنها را در زمین فوتبال نشان نداده است. آنها باور دارند که باب پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن مهم برای ترکیب پپ گواردیولا را دارد.

دیدگاه‌ها