کد خبر : 2004994 | 07 اسفند 1402 ساعت 23:49 | 12.6K بازدید | 6 دیدگاه

دیبالا بعد از هت‌تریک: در رم هم جام می‌خواهم

پائولو دیبالا، هافبک رم، از هت‌تریک مقابل تورینو خوشحال است و ابراز امیدواری کرد تیمش به اهداف این فصل دست پیدا کند.

دیبالا بعد از هت‌تریک: در رم هم جام می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا اعلام کرد که مدت‌ها به دنبال ثبت یک هت‌تریک با پیراهن رم بود اما به چنین عملکردی دست پیدا نمی‌کرد.

رم در بازی هفته بیست و ششم سری A از تورینو میزبانی کرد و با هت‌تریک پائولو دیبالا با نتیجه 3-2 برنده شد.

دیبالا پس از بازی به دازن گفت: "واقعاً دلم برای هت تریک تنگ شده بود. این حس عالی است. برای مدتی طولانی می‌‌خواستم این کار را انجام دهم، در برابر کالیاری دوست داشتم این کار را انجام دهم، سپس مربی قبل از اینکه فرصت گل سوم را پیدا کنم، من را از ترکیب خارج کرد. امروز همان‌قدر به دنبال هت‌تریک نبودم اما این اتفاق افتاد و خوشحالم چون به ما کمک کرد تا پیروز شویم."

1995326

شادی گل در آغوش دانیله ده‌روسی؟

لحظه سختی در مسابقه بود، تورینو ما را تحت فشار قرار داده بود و جریان مسابقه می‌توانست خطرناک شود. به سمت نیمکت دویدم و سرمربی اولین کسی بود که من را در آغوش گرفت.

اهداف تیم در لیگ اروپا؟

من کسی هستم که همیشه می‌خواهد برنده شود، من همیشه می‌خواهم یک جام برنده شوم، حالا هر کجا که باشم فرقی ندارد. راهی طولانی در پیش داریم، تیم‌های سختی را در لیگ و اروپا پیش رو داریم. ما می‌دانیم که اهداف‌مان چیست و هر روز برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنیم.

آینده من؟

وقتی وارد رم شدم گفتم که به نظرم می‌رسد قبلاً زندگی دیگری در این شهر داشته‌ام. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، از هر لحظه با تیم و هم تیمی‌هایم لذت می‌برم چون آن‌ها فوق العاده هستند.

دیدگاه‌ها