کد خبر : 2004995 | 07 اسفند 1402 ساعت 23:51 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

الکسیس مک‌آلیستر:

ماندن اسکالونی اتفاق بزرگی برای آرژانتین بود

الکسیس مک‌آلیستر، ستاره لیورپول و آرژانتین، می‌گوید از ماندن لیونل اسکالونی در سمت سرمربی‌گری تیم ملی بسیار خوشحال شده است.

ماندن اسکالونی اتفاق بزرگی برای آرژانتین بود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی سال گذشته پس از بازی حساس برابر برزیل مصاحبه‌ای کرد که خبر از جدایی‌اش از تیم ملی آرژانتین می‌داد.

در همان زمان فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد که اسکالونی قصد دارد مدتی در مورد آینده‌اش در تیم ملی فکر کند و نمی‌خواهد تصمیم عجولانه‌ای بگیرد.

اسکالونی برای صحبت درباره آینده‌اش با لیونل مسی و کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون دیدارهایی داشت و در مورد احتمال ماندنش در آرژانتین گفت‌وگو کردند. درنهایت ۱۶ ژانویه اسکالونی پس از دیدار با تاپیا تصمیم گرفت که حداقل تا پایان کوپا آمه‌ریکا در تابستان پیش رو بر روی نیمکت آرژانتین بماند و سپس دوباره در این مورد تصمیم بگیرد.

1995325

الکسیس مک‌آلیستر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌های آرژانتینی درباره وضعیت اسکالونی صحبت کرد. او گفت: «اگر لیونل پس از پیروزی مقابل برزیل تصمیم گرفت که بگوید جدا می‌شود، به این دلیل بود که احساس کرد در آن مقطع این بهترین تصمیم است. بعد از آن دید که ما چقدر با هم متحد هستیم و خواهان ماندنش در تیم هستیم. اینکه او تصمیم گرفت با تیم ادامه دهد بسیار خبر خوب و اتفاق بزرگی برای آرژانتین است. من از ته دل خوشحالم که او این تصمیم را گرفت. مطمئنم که موفقیت‌های تیم ملی با او ادامه پیدا می‌کند.»

دیدگاه‌ها