کد خبر : 2004998 | 08 اسفند 1402 ساعت 00:03 | 25.2K بازدید | 28 دیدگاه

ادعای عجیب: آرتتا از آرسنال به یونایتد می‌رود!

ریو فردیناند معتقد است که میکل آرتتا در صورت بودن فرصت مناسب، آرسنال را به مقصد منچستریونایتد ترک خواهد کرد!

ادعای عجیب: آرتتا از آرسنال به یونایتد می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اسپانیایی آرسنال پس از اینکه در سال ۲۰۱۹ جایگزین اونای امری شد، توپچی‌ها را به شرایط بسیار خوبی رسانده است.

آرتتا در دو فصل اول سرمربی‌گری خود، آرسنال را در لیگ برتر به مقام‌های هشتم و پنجم رساند و فصل گذشته هم پس از شکست خوردن از سیتی در رقابت برای قهرمانی، به رتبه دوم رسیدند.

در این فصل هم آنها در رقابت برای کسب قهرمانی هستند و در حال حاضر با ۵۸ امتیاز و دو امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین، در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند. آنها می‌خواهند پس از ۲۰ سال مقام قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورند.

از سوی دیگر منچستر یونایتد روز شنبه مقابل فولام متحمل یک شکست دیگر شد و در رده ششم قرار گرفت. آنها ۱۶ امتیاز با لیورپول و ۸ امتیاز با رده چهارم فاصله دارند.

1995328

با این نتایج جایگاه اریک تن‌هاخ ممکن است زیر سوال برود، زیرا سر جیم راتکلیف کنترل کامل باشگاه را به دست گرفته است و قصد دارد تغییراتی اساسی در باشگاه ایجاد کند.

فردیناند فکر می‌کند که اگر یونایتد به دنبال مربی جدید باشد و به سراغ آرتتا برود، سرمربی آرسنال پیشنهاد آنها را قبول می‌کند و لندن را به مقصد منچستر ترک خواهد کرد.

فردیناند در ویدئویی در کانال یوتیوب خود گفت: «آرتتا ۱۰۰ درصد آرسنال را برای پیوستن به یونایتد ترک می‌کند. هیچکس نمی‌گوید این اتفاق رخ می‌دهد اما اگر شرایطی پیش بیاید که یونایتد تن‌هاخ را اخراج کند و یا بایرن مونیخ به سراغ تن‌هاخ بیاید و او به آنجا برود، و منچستر به آرتتا پیشنهاد دهد، او به رختکن آرسنال می‌رود و می‌گوید: «ببینید بچه‌ها، من باید بروم.»

دیدگاه‌ها