کد خبر : 2005029 | 08 اسفند 1402 ساعت 01:48 | 25.1K بازدید | 5 دیدگاه

گزینه سرمربی‌گری لیورپول: به پیشنهادها توجه نمی‌کنم!

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، به شایعات علاقه لیورپول به او برای جانشینی یورگن کلوپ واکنش نشان داد.

گزینه سرمربی‌گری لیورپول: به پیشنهادها توجه نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای سرمربی فصل بعد لیورپول به مسئله موردعلاقه رسانه‌ها تبدیل شده است. گزینه اول قرمزها برای جانشینی یورگن کلوپ، ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن است اما انتخاب او کمی دشوار است.

علاوه‌بر لیورپول، بایرن مونیخ هم علاقه‌ای جدی آلونسو دارند و می‌خواهند او را برای فصل آینده جانشین توماس توخل کنند. مانند لیورپول، گزینه اصلی آنها هم برای سرمربی‌گری فصل بعد، سرمربی اسپانیایی لورکوزن است.

در سمت دیگر آلونسو علاقه ویژه‌ای به مربی‌گری در رئال مادرید دارد و گفته می‌شود اگر بایرن مونیخ و یا لیورپول حاضر نشوند بندی برای جدایی و پیوستن به رئال قرار ندهند، ترجیح می‌دهد تا زمان رسیدن پیشنهاد از رئال، در لورکوزن بماند.

همه این‌ها باعث شده که لیورپولی‌ها دو گزینه آلترناتیو برای آلونسو انتخاب کنند. یکی یولیان ناگلزمان و دیگری روبن آموریم. این خبر در روز شنبه منتشر شد و امروز آموریم در مصاحبه‌ای به آن واکنش نشان داد.

1995361

سرمربی اسپورتینگ در پاسخ به سوالی درباره علاقه لیورپول گفت: «من قرار نیست در مورد آینده‌ام صحبت کنم، من قبلاً آنچه را که باید می‌گفتم، گفته‌ام. همیشه می‌خواهید به بهانه‌های مختلف این‌گونه سوال‌ها را بپرسید. تمرکز من تا هر وقت که لازم باشد بر روی تیمم است و به چیزهای دیگر توجه نمی‌کنم. من فقط می‌خواهم در بازی بعدی پیروز شوم و سپس خواهیم دید که چه می‌شود.»

دیدگاه‌ها