کد خبر : 2005051 | 08 اسفند 1402 ساعت 10:39 | 40.6K بازدید | 12 دیدگاه

جابه‌جایی‌های پرتعداد فولاد در روز آخر نقل و انتقالات

مدیرعامل لیگ برتری دقیقه 90 رکورد زد!

فولاد خوزستان در روز آخر نقل و انتقالات بسیار پرکار ظاهر شد و آماده حضور در ادامه مسابقات شد.

مدیرعامل لیگ برتری دقیقه 90 رکورد زد!

به گزارش "ورزش سه"، فولادی‌ها که پیش از این در نقل و انتقالات زمستانی اقدام به جذب احسان پهلوان وابراهیم حصار ستاره سوری – آرژانتینی کرده بودند، در روز آخر نقل و انتقالات بسیار فعال بودند و جابه‌جایی‌های زیادی داشتند.

در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی باشگاه فولاد نام گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک را از لیست خود خارج کرد. همچنین لوسیانو پریرا، حمید بوحمدان و عرفان درویش‌عالی (کاپیتان تیم ملی نوجوانان) سه بازیکنی بودند که شبانه به عضویت فولاد در آمدند.

1989741

بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه فولاد دوشنبه شلوغی را سپری کرد؛ او توانست در آخرین روز نقل و انتقالات کاری دشوار را انجام بدهد و رکوردی جالب را ثبت کند. جابه‌جایی 6 بازیکن در طول یک‌روز که فسخ قرارداد با سه نفر از آنها با توجه به شرایط  قراردادی‌شان کاری دشوار تلقی می‌شد، اتفاقی مهم بود که مدیریت فولاد آن را انجام داد.

1995375

با جابه‌جایی های صورت گرفته در کادر بازیکنان فولاد، حالا هواداران این تیم بسیار امیدوارتر از قبل به حمایت می‌پردازند. فولاد که در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت، با توجه به بردی هم که هفته پیش مقابل صنعت نفت به دست آورد، روحیه مناسبی دارد و برای کسب موفقیت در دیدارهای آینده تلاش می‌کند.

قرمزپوشان اهوازی عصر سه‌شنبه از ساعت 16 میزبان ملوان بندر انزلی هستند.

دیدگاه‌ها