کد خبر : 2005065 | 08 اسفند 1402 ساعت 12:03 | 39.9K بازدید | 42 دیدگاه

منافی: از جدایی باهویی خوشحالم

خدابنده‌لو، نوراللهی جدید پرسپولیس!

مربی تیم امید ایران می‌گوید خدابنده‌لو خرید باکیفیتی برای پرسپولیس خواهد بود.

خدابنده‌لو، نوراللهی جدید پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، جواد منافی، بازیکن و مربی سابق پرسپولیس که در تیم‌های مختلف دستیار یحیی گل‌محمدی بوده با توجه به شناختی که از کار کردن با محمد خدابنده‌لو در تیم امید ایران دارد او را خرید موثری برای پرسپولیس می‌داند.
منافی در گفت‌وگو با ایران ورزشی درباره خریدها، اتفاقات نقل و انتقالاتی و مسائل فعلی پیرامون پرسپولیس صحبت کرده است که می‌خوانید:

‌محرومیت بیرانوند: به هر حال یک‌بار باید این اتفاق می‌افتاد چون نمی‌توان از یک دروازه‌بان توقع داشت در همه مسابقات بازی کند و محرومیت و مصدومیت وجود دارد. در حال حاضر باید به دروازه‌بان جوان تیم روحیه بدهیم .البته بازیکنان باتجربه پرسپولیس می‌توانند نقش پررنگ‌تری در این خصوص داشته باشند و از بازی دادن به دروازه‌بان جوان هم نترسیم.

بازی مقابل ذوب‌آهن: ربیعی مربی کاربلدی است و تیم خوبی ساخته. بازی‌های نیم فصل دوم هم دشواری خاص خودش را دارد ضمن اینکه شرایط فنی تیم‌ها هم به هم نزدیک شده و تیم ضعیفی وجود ندارد. ذوب‌آهن در این فصل بازی‌های خوبی ارائه داده اما بازیکنان پرسپولیس اگر تمام قدرت خودشان را ارائه دهند حتماً از سد ذوب‌آهن می‌گذرند.

‌بازگشت عیسی آل‌کثیر: عیسی بازیکن خیلی خوبی است و با گل به تیم بازگشت که خیلی امیدوارکننده است. او مهاجمی چهارچوب‌شناس است و در ادامه راه حتماً خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

1993467

فسخ قرارداد نبیل باهویی: نبیل یک مهاجم معمولی بود و خوشحالم که این بازیکن بی‌کیفیت از پرسپولیس جدا شد.

جدایی شهاب زاهدی: شهاب بازیکنی است که یحیی خیلی به او فضا داد اما این مهاجم که خیلی هم سعی و تلاش می‌کرد قادر نبود به تیم کمک کند. مهاجم باید گل بزند و وظیفه‌اش را خوب انجام دهد که من فکر می‌کنم شهاب در فاز گلزنی با وجود همه تلاشی که انجام می‌داد ضعیف عمل کرد و حالا که رفته پرسپولیس باید از یک مهاجم خوب دیگر به خدمت بگیرد.

1975427

اضافه شدن محمد خدابنده‌لو: در تیم امید که بودم با خدابنده‌لو از نزدیک کار کردم و خصوصیات فنی این بازیکن را کاملاً می‌شناسم. هافبک شوت‌زن و خیلی خوبی است که خصوصیات تهاجمی نسبت به سرلک دارد چون میلاد هافبک دفاعی بود اما خدابنده‌لوبازیکنی تهاجمی است که سبک بازی‌اش مانند نوراللهی است. بازیکنی آینده‌دار که قادر است به خط میانی پرسپولیس خیلی کمک کند.

جذب اورونوف و عبد الکریم حسن: به نظرم هر چه بازیکن جدید گرفته شود در نیم فصل دوم به تیم پرسپولیس کمک خواهد شد و این خیلی به سود تیم است که بازیکنان خارجی باکیفیتی مانند اورونوف و عبدالکریم به تیم اضافه شدند تا تجربه‌شان را در اختیار پرسپولیس قرار دهند.

‌اوسمار: باید به او زمان بدهیم که بتواند تفکراتش را در تیم جا بیندازد و پیاده کند. سرمربی پرسپولیس آشنایی خوبی به تیم دارد به همین دلیل باید به او اعتماد کنیم چون فعلاً سرمربی تیم است و امیدوارم بتواند شرایط خوبی را در پرسپولیس پیدا کند.

مشکل فنی پرسپولیس: سازمان دفاعی پرسپولیس جا نیفتاده و ساختارش با مشکلاتی مواجه است به همین دلیل گاهی اوقات موقعیت زیاد به حریفان می‌دهیم و ضدحمله می‌خوریم؛ مشکلی که باید دید در طول زمان اوسمار چگونه آن را حل ‌می‌کند.

دیدگاه‌ها