کد خبر : 2005068 | 08 اسفند 1402 ساعت 12:16 | 46.9K بازدید | 11 دیدگاه

آگوئرو در پاسخ به شایعات

دروغ ننویسید، من به فوتبال بر نمی‌گردم!

سرخیو آگوئرو هرگونه شایعه و گمانه‌زنی در مورد بازگشتش به فوتبال را تکذیب کرد.

دروغ ننویسید، من به فوتبال بر نمی‌گردم!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه، در دسامبر 2021 به دلیل حمله قلبی در شروع کارش برای بارسلونا مجبور به خداحافظی زودهنگام از فوتبال شد.

از زمان خداحافظی باورنکردنی، آگوئرو فعالیت خود در شبکه اجتماعی توییچ را آغاز کرده و اغلب فوتبال بازی می‌کرد اما نه به‌صورت حرفه‌ای. این بازیکن 35 ساله در لیگ پادشاهان هفت نفره که توسط جرارد پیکه راه‌اندازی شده بود، بازی کرد اما گفته می‌شود اکنون آرزوهای بسیار بزرگتری دارد.

1674307

آگوئرو در ابتدای آخرین گفت‌وگوی زنده خود در توییچ به‌طور زنده با متخصص قلب خود تماس گرفت و او سلامتی ستاره سابق آرژانتینی را تایید کرد.

همین بهانه‌ای شد تا شایعات بازگشت آگوئرو به فوتبال منتشر شود و حتی ادعا شد او به باشگاه کودکی‌هایش ایندیپندنته بر می‌گردد.

1995387

درپی انتشار این شایعات، آگوئرو 35 ساله دیشب در توییچ خود گفت: «می‌بینم که شما هم بسیاری از این اخبار و شایعات را شنیده‌اید و باید بگویم که همه دروغ هستند. من به ایندیپندنته بر نمی‌گردم چون اساسا به فوتبال باز نخواهم گشت. آن روز با دکتر قلبم صحبت کردم و او سلامتی من را تایید کرد ولی این به معنای بازگشت به فوتبال حرفه‌ای نیست. در چنین سطحی از فوتبال شما به آمادگی فوق‌العاده‌ای نیاز دارید و باید کارهای بسیار بیشتری انجام دهید که دیگر در توان من نیست.»

دیدگاه‌ها