کد خبر : 2005069 | 08 اسفند 1402 ساعت 12:16 | 16.6K بازدید | 10 دیدگاه

مصطفوی قرار نیست کنار آل‌نعمه بنشیند؛

دستیار فرهاد مجیدی به فولاد نمی‌رود

مربی اسبق استقلال، خبر توافق با باشگاه فولاد خوزستان را تکذیب کرد.

دستیار فرهاد مجیدی به فولاد نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد خوزستان در مدت اخیر با تغییرات عمده‌ای روبرو شده و در راس تغییرات خوزستانی‌ها، احمد آل‌نعمه قرار شد به عنوان سرمربی این تیم فعالیت کند و پس از اینکه او در دو مقطع دستیار علیرضا منصوریان و ایگناسیو مارتینز بود حالا خودش در باشگاه فولاد به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد.

آل نعمه که نخستین تجربه سرمربیگری خود را در باشگاه دوران بازیگری‌اش قرار است پشت سر بگذارد، شرایط متفاوتی دارد و به باشگاه فولاد خوزستان دو دستیار مورد نظرش را معرفی کرد که یکی از این نفرات صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی در استقلال و الاتحاد کلبا بود.

مربی سابق استقلال تا چندی پیش دستیار فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا امارات بود اما از این تیم جدا شد و به کانادا مهاجرت کرد.

حال صالح مصطفوی در واکنش به اظهارات آل‌نعمه متنی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر و توافق با باشگاه فولاد را تکذیب کرد. او دلیل عدم توافق با فولاد مشکلات خانوادگی و زندگی در کانادا عنوان کرد.

1995388

او همچین اظهار داشت که علی‌رغم میل باطنی خود از کادرفنی فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا جدا شده است.

با این اوصاف آل‌نعمه با کادری نه‌چندان کامل خودش را برای جدال مقابل ملوان آماده می‌کند و این موضوع عاملی است تا شرایط خوزستانی‌ها برای ادامه لیگ بیست و سوم چندان مساعد نباشد.

دیدگاه‌ها