کد خبر : 2005083 | 08 اسفند 1402 ساعت 12:49 | 7.4K بازدید | 5 دیدگاه

ارومیه آماده فراموشی شوک و یک پایان خوش

شهرداری ارومیه می‌خواهد در سالن غدیر جشن صعود بگیرد.

ارومیه آماده فراموشی شوک و یک پایان خوش

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهرداری ارومیه در یک بازی حساس برابر تیم طبیعت اسلامشهر صعود کرده به پلی آف قرار می‌گیرد.

شهرداری ارومیه که با عبدالرضا علیزاده سرمربی خود در نیم فصل دوم دچار تحول شده، به دنبال پیروزی در آخرین بازی خود در شهر ارومیه و سالن غدیر است. آنها که پس از دیدار فردا دیگر در این شهر مسابقه‌ای نخواهند داشت در تلاش هستند تا با یک پیروزی شیرین علاوه بر جبران باخت مقابل پیکان هواداران پر تعداد خود را با خاطره‌ای خوش به خانه بفرستند.

از سوی دیگر طبیعت اسلامشهر که یکی از تیم‌های با ثبات این فصل بوده همچنان نیم نگاهی به رتبه دوم جدول دارد. آنها که خیالشان از صعود به مرحله بعد راحت است حالا به دنبال یک پیروزی دیگر هستند تا در صورت شکست شهداب یزد رتبه دوم جدول را از آن خود کنند. این جدال راس ساعت 16 چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه برگزار خواهد شد و احتمالا سالن مملو از جمعیت خواهد شد.

ترکیب احتمالی شهرداری ارومیه: عرشیا به‌نژاد، امیر خداپرستی، پوریا فیاضی، احد رضایی، عطا زراعتگر، آرمین تشکری و آرمان صالحی

ترکیب احتمالی طبیعت اسلامشهر علی رمضانی، رامین خانی، اسماعیل مسافر، محراب ملکی، سهندالله وردیان، مهدی رضایی و ابوالفضل قلی‌پور

دیدگاه‌ها