کد خبر : 2005092 | 08 اسفند 1402 ساعت 13:27 | 107.6K بازدید | 57 دیدگاه

کیلیان برنده جنگ با انریکه است

خشم امباپه: به تو نشان می‌دهم کی هستم!

کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که امباپه برنده نهایی جنگ با لوئیس انریکه است.

خشم امباپه: به تو نشان می‌دهم کی هستم!

به گزارش "ورزش سه"، تعویض شدن کیلیان امباپه در دقیقه 65 بازی پی اس جی-رن و در شرایطی که تیم پاریسی با یک گل عقب بود، حواشی زیادی به همراه داشت که البته از سوی بازیکن نبود. امباپه بدون اعتراض روی نیمکت نشست اما در پایان بازی موجی از واکنش‌ها در رسانه‌های دنیا را شاهد بودیم.

در فرانسه ادعا شده بعد از اعلام جدایی امباپه در پایان فصل، موجی علیه او در باشگاه ایجاد شده چون غیرممکن بود امباپه وقتی تیمش عقب است، بدون اینکه مصدوم باشد، تعویض شود.

1995182

دوگاری در این رابطه به رادیو RMC گفت: «من فکر می‌کنم لوئیز انریکه از ابتدای فصل هنوز نتوانسته به یک برنامه تاکتیکی اصولی برسد و این در نوع خود عجیب است. او یک غرور بیش از حد نیز دارد و به جای اینکه متوجه باشد هنوز فرمول مناسبی را پیدا نکرده، کیلیان امباپه را هدف قرار داده است. حداقل من این‌طور احساس می‌کنم.»

دوگاری ادامه داد: «تیم او هنوز خوب نیست ولی فوق ستاره‌ای مثل کیلیان امباپه را حذف می‌کند. فکر می‌کنم انریکه، کیلیان امباپه را دوست ندارد. او شیوه بازی و نگرش کیلیان را دوست ندارد. آیا به این دلیل است که لوئیز انریکه منیت بیش از حدی دارد و می‌خواهد چهره اول تیمش باشد یا به این دلیل که دیدگاه اسپانیایی خاصی از فوتبال دارد؟ من چیزی در مورد آن نمی‌دانم. اما فکر می‌کنم او کیلیان امباپه را دوست ندارد.»

ستاره سابق میلان و بارسا در پایان گفت: «تا الان ولی خوب این حس را پنهان کرده بود ولی باید بداند او گزینه انتخابی زیادی ندارد. یک‌بار کیلیان را به سمت راست می‌برد، یک‌بار سمت چپ و حالا هم در نوک حمله. بعد از همه این اتفاقات، کیلیان امباپه می‌تواند به او بگوید، تو من را حذف می‌کنی، اما من به تو نشان می‌دهم که قوی‌ترین هستم و شکستت خواهم داد، زیرا می‌خواهم کارم در پی اس جی را خوب تمام کنم. من هم جای کیلیان باشم، عصبانی می‌شوم.»

دیدگاه‌ها