کد خبر : 2005099 | 08 اسفند 1402 ساعت 13:52 | 8.7K بازدید | 16 دیدگاه

حق هواداران تراکتور چیزی جز قهرمانی نیست؛

حسین‌زاده: سطح فنی خمس عالی است

امیرحسین حسین‌زاده می‌گوید پاکو خمس به بازیکنان اجازه می‌دهد ‌که در فاز هجومی خلاقیت‌های فردی خود را به نمایش بگذارند.

حسین‌زاده: سطح فنی خمس عالی است

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده در ابتدای فصل و در شرایطی که باشگاه استقلال نیز مذاکرات خود را برای جذب او دنبال می‌کند، از شارلوا به تراکتور تبریز پیوست. حسین‌زاده در نیم فصل هم از آبی‌ها پیشنهاد داشت اما باشگاه تراکتور اجازه جدایی این بازیکن را نداد تا او همچنان فوتبال خود را زیرنظر پاکو خمس دنبال کند.

حسین‌زاده امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در خصوص شرایط تراکتور و همچنین عملکرد خود پاسخ داد.

صحبت‌های حسین‌زاده را در ادامه می‌خوانید:

بولت سپاهانتیم‌های خوزستانی فوتبالی تکنیکی بازی می‌کنند و از نظر قدرت پرسینگ هم بالا هستند. آیا آقای خمس این اختیار را به بازیکنانی مثل شما داده که در موقعیت‌های مختلف بتوانید از خلاقیت‌های خودتان استفاده کنید؟
بله، با تمام احترامی که برای تیم استقلال خوزستان قائلم و می‌دانم تیم بزرگی است اما تیم‌ ما هم جزء تیم‌های بزرگ لیگ است. آقای خمس همیشه به بازیکنان این اختیار را داده که در شرایط مناسب از استعدادشان استفاده کنند و دریبلی انجام بدهند یا از تکنیک‌شان استفاده کنند، البته بیشتر در فاز هجومی، نه در فاز دفاعی.

بولت سپاهاننیم فصل اول از انتظاری که داشتیم، پایین‌تر ظاهر شدید. از نظر فردی خودتان چطور می‌بینید؟
من زیاد به حرف رسانه‌ها توجه نمی‌کنم. همه نظر خودشان را دارند اما من هر زمان که در زمین بودم و بازی کردم و مربی اعتماد کرده، سعی کردم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم. شاید عملکرد من از نظر شما و بقیه خوب نبوده اما همیشه سعی و تلاشم را کردم که بهترین عملکردم را داشته باشم. شاید آنطور که دلخواه شما بوده، نبوده است.

1995429

بولت سپاهانچیزی که قبلا از شما دیده بودیم، گل و پاس گل بوده است.
درست است. ولی من تمام تلاشم را کردم و شرایط اینطور بوده است. باز هم تمام تلاشم را می‌کنم و ادامه می‌دهم تا به چیزی که مدنظر خودم است، برسم.

بولت سپاهانهواداران تراکتور می‌گویند انتظارمان قهرمانی است و به نظر تیم هم این شایستگی را دارد. به نظر خودت فضای تیم طوری است که تراکتور قهرمان شود؟
حق هواداران ما چیزی جز قهرمانی نیست و مطمئن باشند ما تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم. هیچ چیزی شیرین‌تر از قهرمانی نیست. خیلی از بازیکنانی که اینجا هستند، خودشان تجربه قهرمانی را داشتند و می‌دانند که چقدر قهرمانی می‌تواند شیرین باشد. ما همچنان ادامه می‌دهیم و برای قهرمانی تلاش‌مان را می‌کنیم. مطمئن باشند که ما یک درصد عقب‌ نمی‌کشیم و همیشه تلاش می‌کنیم به چیزی که می‌خواهیم، برسیم و آن هم چیزی جز قهرمانی نیست.

بولت سپاهانصحبت‌های زیادی درباره تمرینات و سخت‌گیری آقای خمس شنیده می‌شود. نظرتان را درباره ایشان بگویید.
ما بازیکن هستیم و ایشان سرمربی تیم. ایشان هر دستوری بدهند، ما موظف هستیم که انجام بدهیم؛ چه، چه آسان، چه خوب و چه بد. ایشان هم سبک کارشان اینطور است. گاهی سخت‌گیری دارند و گاهی فشار تمرینات بالاست و گاهی پایین است. این چیزی است که سرمربی از ما می‌خواهد و ما موظف هستیم انجام بدهیم. فکر نمی‌کنم بحثی باشد.

بولت سپاهانسطح فنی‌شان مدنظرم بود. 
سطح فنی‌شان عالی است. ایشان هر کاری که نیاز باشد، انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند ضعف‌ها را برطرف کنند.

دیدگاه‌ها