کد خبر : 2005104 | 08 اسفند 1402 ساعت 14:01 | 15.1K بازدید | 44 دیدگاه

کنفرانس خاص سرمربی اسپانیایی تراکتور؛

خمس: اطلاعات تیمم را به شما ‌نمی‌دهم!

پاکو خمس، سرمربی تراکتور به سوالات خبرنگاران به شیوه خاص خود پاسخ داد.

خمس: اطلاعات تیمم را به شما ‌نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور که همواره کنفرانس‌های جذابی دارد و به شیوه خاص خود پاسخ می‌دهد، امروز در تبریز و پیش از بازی با استقلال خوزستان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

*این سوال را از مربی حریف بپرسید
خمس در پاسخ به تاکتیک استقلال خوزستان در بازی آلومینیوم و بازگشت آنها به آن مسابقه پاسخ داد: این سوال را باید از سرمربی آن تیم بپرسید من که نمی‌دانم آنها می‌خواهند به چه روشی بازی کنند. من فقط می‌دانم خودمان به چه روشی می‌خواهیم بازی کنیم. ما با شیوه همیشگی‌مان بازی خواهیم کرد. سعی می‌کنیم حفظ توپ کنیم و در زمین حرف زمان بازی را سپری کنیم و موقعیت‌های زیادی خلق کنیم‌. می‌دانیم که استقلال خوزستان با خریدهای جدیدش خیلی بهتر از گذشته شده و در بازی با آلومینیوم این را دیدیم و می‌دانیم با تیمی مواجه خواهیم بود که بازی خوبی ارائه خواهد کرد و بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت.

*می‌توانم با هشت دفاع بازی کنم!
او در مورد سیستم سه دفاعه این تیم در فصل گذشته و عدم به‌کار گیری در این فصل گفت: بله دلیل مشخص خودش را دارد. هروقت صلاح ببینم از این سیستم استفاده خواهم کرد. ابزار این سیستم را هم دارم. هشت مدافع دارم بنابراین توانایی بازی با سه مدافع، چهار مدافع، پنج، شش، هفت و هشت مدافع را دارم!

*از عملکرد همه راضی هستم
خمس در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد صفا هادی در بازی پرسپولیس رضایت دارد یا خیر عنوان کرد: من از عملکرد تمامی بازیکنانم راضی هستم و از آنها می‌خواهم که هر روز و هر هفته عملکردشان را بهتر کنند. همه ما باید عملکردمان را بهتر کنیم.

*این اطلاعات را به شما نمی‌دهم
سرمربی اسپانیایی تراکتور در مورد غایبان‌شان گفت: با تمام احترامی که برای‌تان قائلم نمی‌توانم اطلاعات مصدومان و محرومان تیم را به شما بدهم چون بقیه تیم‌ها هم این اطلاعات را به ما نمی‌دهند.

*در مورد اهداف از مسئولان باشگاه سوال کنید
خمس در پاسخ به اینکه آیا تا اینجا از عملکرد تیمش راضی است و به اهدافش رسیده گفت: قبلا در نشست چند روز پیش به سوالات اینجوری پاسخ داده بودم. من همیشه از خودم توقع بهتر شدن یا کار بهتر دارم. توقع دارم کارم را بهتر از قبل انجام دهم و اگر خوب هستم، عالی شوم. این ویژگی است که ما اهالی ورزش به طور ذاتی داریم. توقعی که از خودم دارم، از دیگران هم دارم‌ که بهتر بشوند. در نهایت ارزیابی در مورد مربیان بر اساس نتایج‌شان است‌‌. از زمانی که آمدم نتایج خوبی گرفتیم اما تلاش می‌کنیم بهتر بشویم. اگر شما خواهان دانستن اهداف باشگاه هستید باید با مسئولان باشگاه صحبت کنید. من سعی می‌کنم گفت‌وگوهایم با مسئولان باشگاه را رسانه‌ای نکنم. به نظرم اگر بتوانیم عملکرد بهتری از فصل قبل داشته باشیم یعنی گام رو به جلو برداشته‌ایم.

*می‌توانیم روی مطهری حساب کنیم
خمس راجع به جذب ارسلان مطهری و شرایطش گفت: مطهری تا الان یک تمرین و نصفی با ما بوده و بنابراین نمی‌توانم ارزیابی در موردش داشته باشم و برای این کار زود است. حتی نظر دادن در مورد وضعیت فیزیکی‌اش نیز زود است. بازیکنی است که در طول نیم فصل اول بازی‌های کمی با استقلال انجام داده و به‌صورت کلی با انگیزه خوبی وارد تمرینات شده و ما می‌توانیم رویش حساب بکنیم.

*سعی می‌کنیم بهترین فوتبال‌مان را ارائه بدهیم
او در مورد رضایت هواداران پس از بازی فردا عنوان کرد: ما با تمام توان تلاش می‌کنیم هواداران خوشحال به خانه بروند‌. ذهنیت من این است صرفا دنبال برد نباشم بلکه تیمم طوری بازی کند که هواداران از بازی لذت ببرند و به تیم‌شان افتخار کنند. در مورد تیم ما در اکثر اوقات این اتفاق افتاده و توانسته‌ایم با بازی‌های خوب نتایج خوبی هم بگیریم‌. شک ندارم که بازیکنان زحمت زیادی می‌‌کشند. سعی می‌کنیم بهترین فوتبال‌مان را ارائه بدهیم و با رضایت کامل به منازل‌شان برگردند‌.

*این شایعات دروغ هستند
خمس در مورد شایعه کنار گذاشته شدن سجاد آشوری عنوان کرد: در مورد شایعات و حرف و حدیث‌ها توضیحی لازم نیست. شایعات در ۹۹درصد مواقع دروغ هستند و من در مورد دروغ‌ها صحبت نمی‌کنم. من از عملکرد او راضی هستم و همه حرفه‌ای هستند. هنوز فرصت بازی به سجاد نرسیده اما هم پسر خوبی است و هم بازیکن خوبی و نیاز باشد می‌تواند به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها