کد خبر : 2005105 | 08 اسفند 1402 ساعت 13:58 | 28.6K بازدید | 26 دیدگاه

گری نویل:

شک نکنید تن‌هاخ از یونایتد اخراج می‌شود

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که مدیران جدید این باشگاه در قطع همکاری با اریک تن‌هاخ مصمم هستند.

شک نکنید تن‌هاخ از یونایتد اخراج می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در این فصل روند پر فراز و نشیبی را طی کرده و با وجود نتایج نسبتا خوبش در چند هفته اخیر بار دیگر این هفته برابر فولام در اولدترافورد شکست خورد. 

این باخت به هیچ وجه به مذاق مدیران و هواداران این باشگاه خوش نیامده و باعث شده است که بار دیگر انتقادها از تن‌هاخ و عملکردش روی نیمکت یونایتد افزایش پیدا کند و به نظر می‌رسد که روزهای سخت‌تری هم در انتظار او خواهد بود. 

نویل در گفت‌وگو با اسکای اسپورت درباره شرایط این مربی هلندی اظهار داشت: «اگر به مدیران این باشگاه و افرادی که قرار است از سایر باشگاه‌ها مانند نیوکسل به کادر مدیریتی اضافه شوند و سابقه آنها نگاه کنید، متوجه خواهید شد که آنها خیلی زود تصمیم به اخراج تن‌هاخ خواهند گرفت. 

1994458

هرچند ممکن است که این تصمیم حتی پیش از این هم گرفته شده باشد. من باور نمی‌کنم که آنها بخواهند تا ماه می و پایان رقابت‌های لیگ برتر صبر کنند و در آن زمان چنین تصمیمی بگیرند که فرصت زیادی هم برای انتخاب جانشین او نداشته باشند. 

من هرگز باور نمی‌کنم که مدیران یونایتد چنین ریسکی را انجام دهند و خودم نسبت به این موضوع مشکوک هستم که آنها همین حالا هم تصمیم‌شان در این زمینه را گرفته باشند.»

دیدگاه‌ها