کد خبر : 2005146 | 08 اسفند 1402 ساعت 16:08 | 18.1K بازدید | 5 دیدگاه

داروین نونیز:

قرار بود به چلسی گل زدیم از جایم بپرم!

داروین نونیز، ستاره لیورپول، به ویدیویی از خود که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته واکنش نشان داد.

قرار بود به چلسی گل زدیم از جایم بپرم!

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونز به ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده و در آن شادی او از قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه به نمایش گذاشته شده، واکنش نشان داد.

لیورپول در وقت‌های اضافه فینال جام اتحادیه با گل ویرژیل فن دایک در وقت‌های اضافه چلسی را 1-0 شکست داد. نونیز جزء بازیکنانی بود که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند.

محمد صلاح، آلیسون بکر، دومینیک سوبوسلای، ترنت الکساندر-آرنولد، کورتیس جونز، دیوگو ژوتا، تیاگو آلکانتارا، جوئل ماتیپ، استفان باجستیچ و بن دواک در کنار او بودند.

پس از اینکه فن دایک این گل حساس را به ثمر رساند، بازیکنان لیورپول در زمین و روی نیمکت به شادی و خوشحالی پرداختند. نونیز در کنار بازیکنانی مانند صلاح، جونز و سوبوسلای در جایگاهی نزدیک به نیمکت لیورپول بازی را تماشا می‌کرد.

1995500

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد نونیز از روی صندلی‌اش بلنده شده، روی پله‌ها پایین می‌دود و از روی موانع تبلیغاتی می‌پرد تا گل فن‌دایک را در زمین بازی جشن بگیرد! البته او تنها نبود و سوبوسلای هم مانند این بازیکن وارد زمین شد.

نونیز این ویدیو را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و با ارسال پیامی این واکنش را توضیح داد. نونیز به زبان اسپانیایی نوشت: "به آن‌ها هشدار داده بودم که اگر گل را بزنیم، قرار است از جایم بپرم!"

پس از انتشار ویدیوی این دو بازیکن، از یورگن کلوپ در مورد آمادگی جسمانی نونیز و سوبوسلای پس از بازی پرسیده شد. سرمربی لیورپول به شوخی گفت که در پاسخ به این خوشحالی با کادر پزشکی باشگاه صحبت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها