کد خبر : 2005158 | 08 اسفند 1402 ساعت 16:40 | 8.6K بازدید | 10 دیدگاه

درخواست پوچتینو: به من مانند کلوپ فرصت دهید!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، معتقد است که برای کسب عنوان قهرمانی در این تیم باید به او اندازه یورگن کلوپ فرصت بدهند.

درخواست پوچتینو: به من مانند کلوپ فرصت دهید!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی فینال جام اتحادیه مقابل لیورپول قرار گرفت و با گل ویرژیل فن‌دایک با نتیجه 1-0 شکست خورد.

این شکست برای مائوریسیو پوچتینو و تیمش بسیار ناراحت کننده بود. این مربی آرژانتینی همراه تیمش در رده دهم جدول لیگ برتر حضور دارد و در صورت قهرمانی در این تورنمنت می‌توانست حجم انتقادات و فشارها را تا حد زیادی کم کند.

پوچتینو که در این امر موفق نبوده، ضمن ابراز ناراحتی از شکست مقابل لیورپول، معتقد است به اندازه یورگن کلوپ در این باشگاه، برای کسب موفقیت در چلسی به زمان نیاز دارد.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی با لیدزیونایتد گفت: "همه ما خسته هستیم، چون همیشه وقتی در یک فینال را می‌بازید، بازگشت به زمین آسان نیست. من خیلی خوشحالم، چون بازیکنان واقعاً برای حرکت رو به جلو متمرکز هستند. اگر امروز از همه بازیکنان بپرسید، همه آن‌ها می‌خواهند فردا در بازی شرکت کنند."

1995533

ناراحتی پس‌ از شکست؟
البته، ناراحت شدیم چون نتوانستیم جام اتحادیه را ببریم. ما باید به خاطر فردا پیش برویم. لیدزیونایتد به خوبی بازی می‌کند.

بازی فردا؟
حالا باید روحیه خود را حفظ کنیم، به جلو برویم و برای فردا آماده باشیم چون این یک رقابت دیگر است. می‌خواهیم درست تا آخر پیش برویم. ما باید آماده باشیم. لیدز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بازی سختی خواهد بود.

گفت‌وگو با مالکان چلسی؟
بله، داشتیم با یکدیگر صحبت می‌کردیم. وقتی آن‌ها را در ورزشگاه دیدم، سلام کردم. بعد از آن، در طول شب، بهداد را دیدم. داشتیم با هم حرف می‌زدیم. ما نظرات خود را در مورد بازی و فرصتی که از دست دادیم به اشتراک گذاشتیم.

عملکرد تیم در جام اتحادیه؟
ما در 90 دقیقه واقعا خوب بازی کردیم. بهترین موقعیت‌ها را ایجاد کردیم. ما به اندازه کافی دقت در ضربات پایانی نداشتیم و این چیز جدیدی نیست.

حمایت مالکان؟
بله من حمایت مالکان را احساس می‌کنم. پس از بازی، تاد بولی پیام بسیار خوبی فرستاد. ما به اندازه کافی دقت نداشتیم. شما همیشه برای گلزنی و بردن بازی نیاز به شانس هم دارید. اگر در 90 دقیقه برنده می‌شدیم، شاید مردم طور دیگری صحبت می‌کردند.

کریستوفر انکونکو؟
دیروز متوجه شدیم که انکونکو مصدوم شده و نمی‌دانیم چه زمانی این مصدومیت رخ داده است. این مصدومیت برای او سخت خواهد بود. او قبل از مصدومیت پیش فصل از ناحیه زانو خیلی وضعیت خوبی داشت. او در حال حاضر 3-4 هفته از میادین دور خواهد بود و امیدوارم که دیگر چنین اتفاقی برای او نیفتد.

می‌خواستید فینال به پنالتی برود؟
هرگز تیم را طوری انتخاب نکردیم که به ضربات پنالتی برود. قبل از وقت اضافه و نیمه وقت اضافه، گفتیم "بیاید، باید صعود کنیم". به همین دلیل است که ما بازیکنان تهاجمی را برای پیروزی در بازی به میدان می‌بریم. بعد از 90 دقیقه ما تیم بهتری نسبت به لیورپول بودیم. مشخص است که از شکست ناراحتیم. ما به دنبال قهرمانی هستیم. لیورپول 4 سال را سپری کرد، کلوپ قهرمانی نداشت اما برای ادامه راه از حمایت باشگاه برخوردار بود. ببینید، الان دارند به چیزی که لیاقتش را دارند، می‌رسند.

حمایت از بازیکنان؟
من از بازیکنانم حمایت می‌کنم. همیشه در کنار بازیکنانم خواهم بود. گاهی اوقات باید انتقادات را بپذیریم. وقتی تصمیم گرفتیم اینجا باشیم، باید بپذیریم که اینجا چلسی است و قبول کنیم که برای تیمی بازی می‌کنیم که تاریخش پر از قهرمانی است.

دیدگاه‌ها