کد خبر : 2005172 | 08 اسفند 1402 ساعت 17:35 | 12.6K بازدید | 20 دیدگاه

توقف شاگردان تارتار در آرنا

فولاد 1 - ملوان 1: نجات با ستاره 18 ساله

فولاد خوزستان در ورزشگاه خانگی خود اجازه پیروزی را به ملوان نداد و در دقایق پایانی گل تساوی را زد.

فولاد 1 - ملوان 1: نجات با ستاره 18 ساله

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده، حالا پس از علیرضا منصوریان و ایگناسیو ماترتیتز، احمد آل نعمه را به عنوان سرمربی در سکان هدایت خود دارد و هواداران این تیم امیدوار هستند با سرمربی بومی خود نتایج درخوری بگیرند و به نیمه اول جدول برگردند.

ویدئو: 325860

از آن طرف ملوان بندرانزلی که در این فصل پدیده لیگ بوده و هفته گذشته نیز استقلال صدرنشین را متوقف کرد، در پی گرفتن امتیاز از این بازی سخت خارج از خانه بود و به هدف خود رسید. اگرچه ملوانی‌ها می‌توانستند هر سه امتیاز را بگیرند اما در نهایت با تساوی یک بر یک، یک امتیاز نصیبشان شد.

بازی دو تیم در نیمه اول علی‌رغم تلاش‌های دو تیم گلی در پی نداشت و آنها با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند. در شروع نیمه دوم اما ملوان با پاس گل محمد عمری و گل سلیمانی از حریف پیش افتاد.

برتری ملوان تا دقیقه ۸۴ ادامه پیدا کرد تا اینکه محمد عسگری، بازیکن تعویضی فولاد، کار را به تساوی کشید و در نهایت امتیازات بازی تقسیم شد.

تقویمهفته هجدهم لیگ برتر/ ورزشگاه فولاد آرنا/ سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲/ تماشاگر:
سوتداور: مرتضی منصوریان


فولاد ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، وحید حیدریه، شاهین توکلی (56- لوسیانو پریرا)، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان (45- حمید بوحمدان)، محمد علی‌نژاد (4+90- محمدرضا غبیشاوی)، علی شجاعی (۷۲-محمد عسگری) و ساسان انصاری

1995555

ملوانترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، میلاد سرلک (۶۸- مهران احمدی)، پویا پورعلی، ابوذر صفرزاده (74- جلال مداحی)، مجید عیدی، محمدی عمری (۶۸-حسین صادقی)، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی (۶۸-سهیل فداکار)

1995556

بولت هواداراتفاق ویژه: فولاد در حالی که در آستانه شکست قرار داشت، با بازیکن تعویضی و ۱۸ ساله خود، محمد عسگری، به بازی برگشت.

پاس گلبهترین بازیکن: محمد عمری که برای اولین بار در ترکیب ملوان قرار گرفته بود، نمایش خوبی داشت و علاوه بر پاس گلش فرصت گلزنی نیز داشت. همچنین ساسان انصاری از فولاد چهره پرتلاشی داشت. سلیمانی و عسگری، گلزنان دو تیم نیز نقش تاثیرگذاری در کسب امتیاز تیم‌شان داشتند.


کارت زردکارت زرد
حامد نورمحمدی (۶۵) آرمان اکوان (69)
حمید بوحمدان (۷۸) محمد علی‌نژاد (4+90)


توپ گلشرح گل:
فولاد صفر- ملوان یک (دقیقه ۵۳: محمدرضا سلیمانی): حرکت ملوانی‌ها از سمت راست در محوطه به محمد عمری رسید و پاس خوب او به دهانه دروازه با تکل محمدرضا سلیمانی به سمت توپ به گل تبدیل شد‌.

ویدئو: 325853

فولاد یک- ملوان یک (دقیقه ۸۴: محمد عسگری): سانتر از سمت راست برای ساسان انصاری با پاس او به محوطه در شرایط نامتعادل همراه شد و محمد عسگری که از مدافعان ملوان فرار کرده بود با ضربه‌ای دقیق گل تساوی را زد.

ویدئو: 325858

کرنومترلحظات حساس:
دقیقه ۵۷: ضربه قیچی برگردان خطرناک پریرا در شرایط آفساید به ثمر رسید.
دقیقه ۶۰: شوت خطرناک محمد عمری نفسگیر از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه ۶۳: شوت خطرناک ساسان انصاری در دهانه دروازه ممکن بود تبدیل به گل شود که ضربه نهایی دقت لازم را نداشت‌.
دقیقه ۵+۹۰: فرصت خطرناک برای فولاد روی ضربه کرنر که ضربه عسگری توسط فرعباسی به کرنر رفت.


بولت فولادحواشی:
*مصدومیت ابوذر صفرزاده باعث توقف بازی شد و این اتفاق با واکنش هواداران فولاد همراه شد.
*هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد تنش بین بازیکنان و برخوردها بیشتر شد.

دیدگاه‌ها