کد خبر : 2005189 | 08 اسفند 1402 ساعت 18:04 | 3.1K بازدید | 8 دیدگاه

اگر می‌خواهید بهتر شویم، حمایت ‌کنید؛

اوزونیدیس: نساجی هیچ شانسی برای گلزنی نداشت

سرمربی گل‌گهر از هواداران سیرجانی درخواست کرد در مسابقات آینده حمایت بیشتری از تیم او داشته باشند.

اوزونیدیس: نساجی هیچ شانسی برای گلزنی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس پس از پیروزی یه سر صفر گل‌گهر برابر نساجی در نشست خبری حاضر شد و گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها در تمام مدت بازی با جدیت کار کردند. وقتی که تیم حریف شانسی برای گلزنی ندارد، یعنی ما در طول تمام دقایق با جدیت بازی کردیم. شانس‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم بازی را راحت‌تر تمام کنیم اما این مسائل در فوتبال پیش می‌آید.

او با اشاره به حضور هواداران در استادیوم ادامه داد: من نمی‌خواهم صحبت زیادی کنم. چیزی که مهم است این است که ما بتوانیم ادامه بدهیم. تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم روز به روز بهتر شویم. امیدوارم برای بازی بعدی هواداران بیشتری به استادیوم بیایند. من متوجه هستم که ساعت بازی ساعت خوبی برای حضور هواداران نیست اما ما به هوادار بیشتری احتیاج داریم. اگر می‌خواهیم سطح تیم بهتر شود، فقط داخل زمین نیست و باید حمایت بیشتری هم از سوی هواداران شکل بگیرد.

سرمربی گل‌گهر در پایان گفت: برای تیم نساجی در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. من مطمئنم با سرمربی جدیدشان با توجه به تجربه‌ای که در لیگ دارد، می‌توانند روزهای خوبی داشته باشند. من قبلا در تهران ایشان را دیدم و آرزو دارم در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیرند.

دیدگاه‌ها