کد خبر : 2005205 | 08 اسفند 1402 ساعت 18:57 | 4.6K بازدید | 7 دیدگاه

حیف است که گل‌گهر در آسیا نباشد؛

رزاق‌پور: از وضعیت نساجی ناراحتم

مدافع گل‌گهر امیدوار است این تیم در پایان فصل موفق به کسب سهمیه آسیا شود.

رزاق‌پور: از وضعیت نساجی ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق‌پور پس از پیروزی ۳-۰ گل‌گهر برابر نساجی مازندران اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. هفته قبل روی یک غافلگیری و در دقایق آخر بازی دو امتیاز مهم را از دست دادیم و این بازی با تمرکز کامل آمده بودیم تا سه امتیاز را بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. با یک بازی حساب شده از دقیقه یک توانستیم با یک نتیجه خوب از زمین بیرون بیاییم. تلاش می‌کنیم در بازی‌های دیگر هم روند خوبمان را ادامه بدهیم.

رزاق‌پور با اشاره به شرایط نساجی گفت: یک خسته نباشید هم به تیم نساجی می‌گویم. از طرفی خوشحالم که بازی را بردیم، اما از طرفی هم ناراحتم که اوضاع تیم شهر خودم اینطور است. امیدوارم دوستان خوبی که در این تیم دارم و کادر خوبی که جدیدا برای این تیم انتخاب شده است، تلا‌ششان را بیشتر کنند که حال و روز تیم شهر ما هم درست شود و امسال در لیگ بمانند.

او در واکنش به اینکه گل‌گهر شانس خوبی برای کسب سهمیه دارد، عنوان کرد: دقیقا همین‌طور است. ما همه تلاشمان را می‌کنیم که نسبت به سال‌های قبل رتبه بهتری را در جدول کسب کنیم و در نهایت بتوانیم بعد از سال‌ها کسب سهمیه کنیم. حیف است که این باشگاه با این امکانات و شرایط خوبی که دارد، در آسیا نباشد. تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. امیدوارم مسئولان باشگاه و هواداران دست به دست هم بدهیم و از همدیگر حمایت کنیم‌ تا آخر فصل دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها