کد خبر : 2005228 | 08 اسفند 1402 ساعت 20:05 | 112K بازدید | 43 دیدگاه

محبوب نکونام، محبوب استقلالی‌ها شد (عکس)

مدافع استقلال با ادامه درخشش در ترکیب این تیم مقابل سپاهان تشویق شد.

محبوب نکونام، محبوب استقلالی‌ها شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی در دیدار هفته گذشته استقلال شرایط بازگشت به میادین را به دست آورد و در رقابت حساس خارج از خانه مقابل ملوان انزلی دوباره با نظر جواد نکونام در خط دفاعی قرار گرفت که توانست نمایش مطمئنی داشته باشد و کم‌اشتباه و بدون نقص کار کند تا امروز هم در جدال مهم با سپاهان یکی از 11 نفر اصلی باشد.

ایمان سلیمی که در دور رفت لیگ برتر 10 بازی برای استقلال انجام داد و نقش کلیدی در خط دفاعی تیمش داشت، به دلیل آسیب دیدگی مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم مدتی از ترکیب آبی‌ها دور بود، ولی مقابل ملوان به میادین بازگشت و امروز هم دوباره در خط دفاعی برابر سپاهان قرار گرفت که نگذاشت ستاره‌های حریف کاری از پیش ببرند.

1995631

مدافع میانیِ سمت راست استقلال بارها با قطع توپ خود نگذاشت موقعیت‌سازی سپاهان وارد محوطه جریمه شود و موقعیت جدی شکل بگیرد و در نبردهای هوایی نیز برتری کامل داشت تا روز خوبی را پشت سر بگذارد.

سلیمی که جزء مهره‌های مورد اعتماد جواد نکونام بوده، با عملکردش مقابل سپاهان کاری کرد تا تماشاگران هم او را تشویق کنند و این مدافع نیز به ابراز احساساتشان پاسخ بدهد و با نمایشی که در دو دیدار پیاپی اخیرشان داشته، نشان داده به آمادگی کامل رسیده است.

دیدگاه‌ها