کد خبر : 2005248 | 08 اسفند 1402 ساعت 21:00 | 40.5K بازدید | 87 دیدگاه

نبود VAR در لیگ علت شکست مقابل الهلال

نورافکن: این شکست سپاهان را قهرمان می‌کند

نورافکن اعتقاد دارد که اراده قوی برای بازگشت به میادین دارند و در ادامه فصل جبران خواهند کرد.

نورافکن: این شکست سپاهان را قهرمان می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن، هافبک تیم فوتبال سپاهان، پس از شکست مقابل استقلال و روزهای تلخی که این تیم پشت سر گذاشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و به گفت‌وگو پرداخت.

او در ابتدای صحبت‌های خود گفت: من به احترام خبرنگارانی که در این سرما ایستادند صحبت می‌کنم، الان وقت مصاحبه نبود و اجازه مصاحبه هم به ما داده نشده اما به احترام خبرنگاران صحبت می‌کنم.

امید نورافکن نسبت به شرایط مسابقه اظهار داشت: دو موقعیت صددرصد داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم، به هواداران سپاهان قول می‌دهم که ما محکم بازمی‌گردیم به لیگ و امیدوارم که در بازی دوشنبه با شمس‌آذر از لحاظ روحی روانی بتوانیم خودمان را ریکاوری کنیم.

ویدئو: 325898

نورافکن با انتقاد از نبود VAR در لیگ ایران گفت: ما بعد از دو بازی که با الهلال داشتیم متوجه شدیم که عادت نداریم در بازی VAR باشد، ما در لیگ برتر اصلا کمک داور ویدیویی نداریم، ما رفت و برگشت از همین مسئله ضربه خوردیم و شکست خوردیم، ما در هر دو بازی بهتر بودیم اما شکست خوردیم.

هافبک سپاهان در ادامه افزود: اسم این شرایط بحران نیست، خیلی‌ها در اصفهان ناراحت هستند بابت این باخت و در رختکن هم قسم شدیم که جبران کنیم و بازی‌های بعد محکم بازی کنیم و انتهای فصل قهرمان شویم.

نورافکن نسبت به تمجیدهایی که از عملکرد خوب سپاهان می‌شد و شرایط پس از آن تغییر کرد گفت: مسئله‌ای که وجود دارد ما نمی‌توانیم از باخت‌ها فرار کنیم اما هم قسم شدیم که به میادین برگردیم.

او در انتهای صحبت‌هایش درباره تشویق شدن توسط هواداران استقلال و واکنش‌های منفی نسبت به سیاوش یزدانی گفت: الان وقت این صحبت‌ها نیست.

دیدگاه‌ها