کد خبر : 2005257 | 08 اسفند 1402 ساعت 21:20 | 29.4K بازدید | 16 دیدگاه

بازی‌های مهم‌تری در پیش داریم

نوازی: خوشحالی‌هایمان تا ساعت دوازده شب است

مربی استقلال می‌گوید که آنها توانسته‌اند تیم خوب و پرمهره سپاهان را مهار کنند.

نوازی: خوشحالی‌هایمان تا ساعت دوازده شب است

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی استقلال برابر سپاهان، باز هم جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی شرکت نکرد تا محمد نوازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

مربی استقلال گفت: اول صحبت‌هایم از هواداران عزیزمان که در این سرما مانند همیشه حمایتمان کردند، تشکر می‌کنم. یک فوتبال خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه را کسب کنیم. از تک تک بچه‌ها، از دروازه‌بانمان گرفته تا بازیکنانی که جلو بازی می‌کردند و نفراتی که بیرون از زمین بودند، تشکر می‌کنم. فکر میکنم که تمام بازیکنان تمرکزشان را گذاشتند و توانستیم چیزهایی که آقا جواد گفته بود را در زمین پیاده کنند و به نتیجه برسیم.

وی درخصوص غیبت نکونام در نشست‌های خبری گفت: ایشان به من دستور دادند و من آمدم.

او گفت: سپاهان تیم خیلی خوب و پرمهره ای بود که توانستیم امروز آنها را مهار کنیم و صاحب سه امتیاز بشیم. طبق برنامه‌ریزی‌ای که کرده بودیم، قرار بود که در زمین خودمان ایستا بازی کنیم. بیشتر کارشان این بود که با خط جلویشان بازی کنند و توانستیم آنها را مهار کنیم.

1991763

وی ادامه داد: زمان اضافه شدن آنها به خط حمله، توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتر دست یابیم. در نیمه اول داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد ولی به هر حال از او ممنونیم. بازی سختی بود و داور خوب سوت زد و توانستیم برنده شویم.

او درخصوص اینکه آیا از عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات راضی است یا خیر، گفت: فصل نقل و انتقالات دیگر زمانش تمام شد و فکر می‌کنم که مردم خودشان دیدند چه مشکلاتی داشتیم و چه اتفاقاتی افتاد. به هر حال همین بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم، زحمت کشیدند و تا به اینجای کار زحمت کشیدند. مدیون این بازیکنان هستیم.

نوازی در پایان گفت: با تمام مشکلات توانستیم آنها را حفظ کنیم و تونستیم از آنها بازی بگیریم. بازیکنان ما خوب عمل کردند و واقعا جای تشکر دارد. این خوشحالی و این اتفاقات فکر می‌کنم تا ساعت ۱۲ شب است. ما بازی‌های مهم‌تری داریم و به آینده فکر می‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم تا به اهدافمان نزدیکتر شویم. ان‌شاءالله که بتوانیم همان چیزی که تماشاگران و هواداران می‌خواهند، به آن برسیم.

دیدگاه‌ها