کد خبر : 2005273 | 08 اسفند 1402 ساعت 22:21 | 27.7K بازدید | 26 دیدگاه

رامین و آریا از پس مدافع استقلال برنیامدند:

جلالی مامور ویژه مهار ملی‌پوشان سپاهان

ابوالفضل جلالی در تقابل با رامین رضاییان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.

جلالی مامور ویژه مهار ملی‌پوشان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، اجرای تاکتیک مدنظر استقلال و حضور همزمان در دفاع و حمله فول‌بک‌های استقلال فقط توسط بازیکنان انرژیک و مستعد قابل اجراست که ابولفضل جلالی به خوبی در سمت چپ این مهم را به اجرا می‌رساند.

جلالی در این مسابقه به خوبی مقابل رامین رضاییان بازی کرد و عملکرد دفاعی خوبی هم در تقابل با او داشت، کورس‌های پیاپی او و رامین یکی از جذابیت‌های این مسابقه بود که جلالی دست بالا را در این مسابقه داشت، او در دقایقی از مسابقه مقابل زوج آریا یوسفی و رامین رضاییان دو بازیکن ملی‌پوش سپاهان قرار گرفت و باز هم عملکرد دفاعی خوبی از خود نشان داد، البته ساختار دفاعی استقلال هم در مهار این بازیکنان تاثیرگذار بود.

1995696

با سیستمی که نکونام در نظر گرفته، جلالی و حردانی باید مدام خط زمین را طی کنند و نزدیک به محوطه جریمه در فاز هجومی حضور داشته باشند و این دوندگی این بازیکنان را در طول مسابقه بالا می‌برد که با توجه به میزان آمادگی آنها کیفیتشان در طول نود دقیقه با افت کمی رو به رو می‌شود.

جلالی در بازی گذشته پایه‌گذار تک گل استقلال بود و در این بازی هم با سخت‌گیری که نسبت به رضاییان داشت اجازه خودنمایی و خلق موقعیت به این بازیکن تاثیرگذار تیم سپاهان نداد.

به نظر می‌رسد با توجه به کیفیتی که او ارائه کرده در ادامه فصل هم نکونام تغییر تاکتیک نداشته باشد و از فول‌بک‌هایش با همین شرح وظایف در زمین استفاده کند و روی نفوذها و انرژی بالای آنها حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیدگاه‌ها