کد خبر : 2005275 | 08 اسفند 1402 ساعت 22:28 | 46.1K بازدید | 52 دیدگاه

همه از مشکلات استقلال مطلع هستند

آرش برهانی: به استقلالِ نکونام افتخار می‌کنم

آرش برهانی می‌گوید هواداران استقلال مثل گذشته از مسیر خود منحرف نمی‌شوند و همه پشت یکدیگر هستند.

آرش برهانی: به استقلالِ نکونام افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های مس‌ سونگون و شهرداری آستارا روز گذشته در چارچوب هفته بیست‌ و یکم لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۲-۰ مسی‌ها به پایان رسید.

آرش برهانی که هدایت شهرداری آستارا را بر عهده دارد درباره این بازی گفت: به تیم خوب مس سونگون تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود ما کارهای لازم را انجام دادیم. روی اشتباه، یک گل عقب افتادیم. با بازیکنان راجع به اینکه توپ بلند بازی می‌کنند و باید مراقب باشیم و سر اول را بزنیم صحبت کرده بودیم.

وی افزود: ما تاوان جوان‌گرایی تیم خودمان و کوبل داوری را دادیم. لطفا در صحنه‌ای که گل مساوی را زدیم کارشناس‌ها نظر بدهند. داور جوان بود و در برخی صحنه‌ها می‌توانست بهتر سوت بزند و ان‌شاءالله این صحنه‌ها کارشناسی شوند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا ادامه داد: نیمه اول سوار بازی بودیم و خیلی خوب کار کردیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه یک گل خورده بودیم در یکی-دو صحنه ضدحمله خوردیم و فکر می‌کنم دقیقه ۹۰ بود که بازی ۲ بر صفر شد.

1679867

برهانی افزود: ما در زمین تلاش می‌کنیم. یک‌سری مسائل را بچه‌ها تحمل می‌کنند و با آن‌ها سر و کله می‌زنند. مشکلاتی داریم؛ از لحاظ مالی ۳-۲ بازیکنمان طلبشان را نگرفته‌اند. یک‌سری مشکلات درون خانوادگی وجود دارد و ان‌شاءالله این هفته بازیکنانی که مطالباتشان را دریافت نکرده‌اند؛ مبلغی دریافت خواهند کرد.

او درباره تاثیر سردی هوای تبریز روی مسابقه گفت: هوا سرد و شاید کمی سنگین بود. من با محمد نصرتی صحبت کردم و گفت تاثیرگذار است و شاید بازیکنانی را که عادت ندارند، سنگین کند. البته هوا برای هر دو تیم سرد بود و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم. بازی‌های بعدی حساس و مهم هستند.

برهانی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری آستارا در لیگ یک خواهد ماند گفت: بله. تیم ما خیلی خوب است. از نیمه اول راضی بودم و بازیکنان خیلی خوب آرایش گرفته بودند. در قالب ۴-۳-۳ که فقط ۴-۳ روز است بازی می کنیم، بچه‌ها خیلی خوب شکل گرفتند. امیدوارم در بازی‌های بعدی ۴-۳-۳ مد نظر من شکل بگیرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط فعلی این تیم عنوان کرد: برای قهرمانی عوامل مختلفی دخیل هستند. ما جواد نکونام را داریم که من به او افتخار می‌کنم و از کار کردن او لذت می‌برم. بازیکنان خیلی خوبی داریم که در انزلی طوری بازی کردند انگار استقلال میزبان است، اما نمی‌توان تنها بر دانش کادرفنی و بازیکنان اتکا کرد.

او تاکید کرد: قهرمانی خیلی چیزهای دیگر هم می‌طلبد که استقلال باید به آن‌ها برسد. همه از مشکلات استقلال باخبر هستند. دم نکونام گرم. واقعاً کار کردن با این شرایط خیلی سخت است. بچه‌ها او را دوست دارند و همه جوره او را قبول دارند و پشت جواد هستند، اما باید همه ابزارهای قهرمانی فراهم شود. صدرنشینی، حاصل تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده و حمایت هواداران خیلی مهم است؛ هواداران خیلی خوب حمایت می‌کنند و مثل قبل نیستند که انحراف پیدا کنند و همه پشت هم هستند.

دیدگاه‌ها