کد خبر : 2005312 | 09 اسفند 1402 ساعت 00:31 | 37.8K بازدید | 55 دیدگاه

با این استقلال، جای خالی یامگا حس نمی‌شود (عکس)

صالح حردانی یک بار دیگر کیفیت بالای خود را در ترکیب استقلال به نمایش گذاشت.

با این استقلال، جای خالی یامگا حس نمی‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی توانست از سد سپاهان عبور کند که برخی از بازیکنان این تیم نمایش شایسته‌ای در ترکیب تیمشان داشتند. بدون شک یکی از این افراد، صالح حردانی است که همچون دیدارهای قبلی در سطح کیفی بالایی ظاهر شد.

چنانچه تنها اشتباه او در نیمه نخست و موقعیتی که نصیب شهریار مغانلو شد و به تیرک دروازه برخورد کرد را فاکتور بگیریم، صالح در ادامه بازی بسیار موثر ظاهر شد و اجازه خودنمایی به بازیکنان سمت چپ سپاهان را نداد.

در شرایطی که نورافکن و حسین‌نژاد مسئولیت طراحی حملات سپاهان از سمت چپ را داشتند و زکی‌پور نیز بارها از آن سمت نفوذ کرد اما زردپوشان اصفهانی به سختی توانستند به دروازه آبی‌ها نزدیک شوند.

1995777

در نیمه دوم نیز در شرایطی که استقلال در فاز حمله بود، حردانی برای یک نفوذ سریع از سمت راست به حرکت درآمد ولی رضاوند در بدترین زمان ممکن توپ را لو داد و همین موضوع منجر به فرار اعراب از پشت خط دفاعی آبی‌ها و تک به تک شدن او با حسینی شد.

حردانی که در زمان غیبت سلیمی و مرادمند به دلیل محرومیت در نقش فول بک راست آبی‌ها بازی کرده بود، در این هفته‌ها آمادگی بالایی را از خود نشان داده و هیچ بعید نیست که در فهرست بعدی امیر قلعه‌نویی حضور داشته باشد و به تیم ملی دعوت شود.

دیدگاه‌ها