کد خبر : 2005324 | 09 اسفند 1402 ساعت 06:33 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

بدشانس‌ترین بازیکن دو هفته اخیر:

حکم استیناف موتور مهاجم ملوان را روشن کرد

محمدرضا سلیمانی گلزن غیرمنتظره ملوان در دو هفته اخیر لیگ بوده است.

حکم استیناف موتور مهاجم ملوان را روشن کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی در دو بازی متوالی برای ملوان گلزنی کرد اما گل‌های او منجر به امتیاز کامل نشد و هر دو مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

رای محرومیت چهار ماهه و جریمه 5 میلیارد تومانی سلیمانی به‌خاطر شکایت باشگاه ذوب‌آهن روز نوزدهم دی‌ماه اعلام شد و کمیته استیناف در تاریخ 3 اسفند روز بازی با استقلال حکم را لغو کرد تا او اجازه حضور در میدان را پیدا کند و پس از آن در دو بازی متوالی برای ملوان گلزنی کرد و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

سلیمانی در بازی با استقلال گل تاثیرگذاری برای ملوان به ثمر رساند اما تردید مدافعان ملوان و گل زودهنگامی که دریافت کردند سه امتیازی مهم را از آنها گرفت، در بازی با فولاد هم در حالی که کمتر از 10 دقیقه تا پایان بازی مانده بود بازی به تساوی کشیده شد و 6 امتیازی که با تک گل‌های این بازیکن به دست می‌آمد از دست رفت.

سلیمانی در دو بازی اخیر خیلی خوب در محوطه جریمه حریف حضور پیدا می‌کند و ضربات آخر کارسازی به توپ می‌زند که می‌تواند خیال مهدی تارتار را از حضور یک مهاجم گلزن در تیمش راحت کند.

ویدئو: 325853

سلیمانی در این فصل 7 بازی به عنوان بازیکن ثابت و 4 بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده و چهار گل هم برای این تیم به ثمر رسانده که آمار خوبی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها