کد خبر : 2005331 | 09 اسفند 1402 ساعت 09:28 | 65.8K بازدید | 36 دیدگاه

راه نفوذ پیدا شد؛

استقلال خوشحال از تعویض زکی‌پور!

تغییر مدافع چپ سپاهان کاری کرد تا شاگردان جواد نکونام حملات بیشتری به وجود بیاورند.

استقلال خوشحال از تعویض زکی‌پور!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور بیشتر از هر بازیکن دیگری این فصل برای سپاهان به میدان رفته و بالاترین آمار دقیقه بازی را در بین همه طلایی پوشان در لیگ برتر دارد (حتی سید پیام نیازمند)، اما دیروز در حالی که ژوزه مورایس در کنار زمین حضور نداشت و مقابل استقلال محروم بود، هوگو آلمیدا تصمیم غیرمنتظره‌ای گرفت و این مدافع را بیرون آورد تا آبی پوشان هم حملات بیشتری از آن جناح به وجود بیاورند.

زکی‌پور که دوران موفق چهار ساله‌ای در استقلال داشته، دیروز با انگیزه زیادی مقابل تیم سابق خود قرار گرفت و سعی داشت راه‌های حمله آبی پوشان از سمت خود را ببندد که در انجام این کار موفق بود و تا دقیقه 76 که در زمین بود، نگذاشت شاگردان جواد نکونام فرصت جدی از سمت او خلق کنند، اما پس از اینکه تعویض شد، تمام حملات استقلال از همان جناح شکل گرفت.

1995803

مدافع چپ سپاهان که بارها با ارسال‌ها و نفوذهای خود در دیدار روز گذشته مقابل استقلال خطرناک ظاهر شد، تا زمان حضورش در زمین کاری کرد تا بیشترین حملات تیمش هم از سمت او روی دروازه آبی‌پوشان شکل بگیرد و به همین دلیل از تعویض عجیبی که انجام شد، به شدت ناراحت بود.

زکی‌پور در زمانی که سپاهان از سمت چپ حمله می‌کرد، به یکباره تابلوی تعویض را دید و نسبت به این تصمیم دستیار مورایس اعتراض داشت و معتقد بود حضورش در زمین می‌تواند به تیمش کمک بیشتری کند.

دیدگاه‌ها