کد خبر : 2005342 | 09 اسفند 1402 ساعت 10:25 | 37.2K بازدید | 33 دیدگاه

تصمیم ناگلزمان: بی‌خیال بایرن، فقط بارسا و رئال!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، رهبران اصلی تیمش را از بین ستاره‌های رئال مادرید و بارسلونا انتخاب کرده است.

تصمیم ناگلزمان: بی‌خیال بایرن، فقط بارسا و رئال!

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه تا آغاز رسمی رقابت‌‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود فرصت باقی مانده است و ناگلزمان در تلاش است تا بهترین ترکیب را انتخاب کند. 

او که به صورت موقت و تا پایان این مسابقات با فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد دارد، امیدوار است که با ارائه عملکرد خوب و کسب نتایج قابل قبول بتواند قراردادش را تمدید کند و به حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش پس از این رقابت‌ها هم ادامه دهد. 

1994245

روزنامه ورزشی بیلد در خبری مدعی شده است که این مربی جوان تصمیمش را برای انتخاب شاکله اصلی و چهار رهبر بزرگ تیمش در یورو 2024 گرفته و نکته جالب اینجاست که فقط یکی از بازیکنان بایرن در این فهرست حضور دارد.

تکیه اصلی ناگلزمان روی ایلکای گوندوگان، تونی کروس و آنتونیو رودیگر خواهد بود و تنها مانوئل نویر از بایرن مونیخ است که در بین بازیکنان بزرگ مورد اعتماد او قرار گرفته است و شاید این موضوع چندان به مذاق هواداران آلمانی خوش نیاید. 

شاکله اصلی و ستاره‌های درخشان تیم ملی آلمان در طول این سال‌ها اکثرا از بایرن مونیخ بودند اما به نظر می‌رسد که شرایط نه چندان خوب این فصل آنها تاثیرش را روی نظر ناگلزمان هم گذاشته است.

دیدگاه‌ها