کد خبر : 2005347 | 09 اسفند 1402 ساعت 10:54 | 23.8K بازدید | 10 دیدگاه

مربی باسابقه لیگ برتر: من چلسی را نجات می‌دهم!

سام آلاردایس، مربی باسابقه انگلیسی، می‌گوید آماده قبول سمت سرمربی‌گری چلسی است!

مربی باسابقه لیگ برتر: من چلسی را نجات می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در یکی از بدترین فصل‌هایش در ۲۰ سال گذشته قرار دارد. با اینکه تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان این تیم پول‌های هنگفتی در پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر خرج کرده‌اند اما هیچکدام از بازیکنان نتوانسته‌اند تغییر زیادی ایجاد کنند.

علاوه‌بر ناکامی در جذب بازیکن تأثیرگذار، آنها با مربیان تیم هم مشکل پیدا کرده‌اند. پس از اخراج توماس توخل، گراهام پاتر نتوانست چلسی را متحول کند و سپس مائوریسیو پوچتینو که از ابتدای این فصل مربی‌گری در این تیم را آغاز کرده، در بردن تیم به بالای جدول کاملاً ناکام بوده است.

آنها یکشنبه گذشته از معدود شانس‌هایشان برای کسب موفقیت در این فصل را هم از دست دادند و پس از ۱۲۰ دقیقه جدال در ومبلی، با گل ویرژیل فن‌دایک مغلوب لیورپول شدند.

1995813

در حال حاضر بحث در مورد سرمربی‌گری چلسی به اوج رسیده است. برخی معتقدند آبی‌ها باید پوچتینو را کنار بگذارند و مربی‌ای انتخاب کند که آنها را به یک سهمیه اروپایی و قهرمانی در جام حذفی برساند و بسیاری هم مخالف اخراج هستند و می‌گویند باید به سرمربی آرژانتینی زمان داد.

در همین حین سام آلاردایس که همواره هدایت تیم‌های در حال سقوط از لیگ برتر را به عهده گرفته و در موارد بسیاری هم موفق شده آن تیم‌ها را نجات دهد و در لیگ نگه دارد، در مورد وضعیت چلسی گفته است: «برای هدایت چلسی همین حالا از دبی برمی‌گردم و آنجا خواهم بود. آنها باید خط دفاع‌شان را مرتب کنند. این با اختلاف بدترین دفاعی است که در سال‌های گذشته در لیگ دیده‌ام.»

دیدگاه‌ها