کد خبر : 2005358 | 09 اسفند 1402 ساعت 12:10 | 21K بازدید | 13 دیدگاه

داور به ضرر رئال بود

ادعای عجیب کروس: خدا انتقامم را از داور گرفت!

تونی کروس در پادکست برادرش به داوری پر حرف و حدیث بازی رئال مادرید-سویا اشاره کرد و از عصبانیت شدیدش و نیز مصدومیت داور گفت.

ادعای عجیب کروس: خدا انتقامم را از داور گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال بازی رئال-سویا یک روز قبل از شروع مسابقه شروع شده بود ولی سویا اعلام کرد از رئال مادرید به خاطر ویدیوهای انتقادی‌اش از داور بازی شکایت کرده است. این رویه‌ای است که رئال از ابتدای فصل دنبال کرده و روز قبل از هر بازی، مجموعه اشتباهات داور بازی علیه رئال را به تصویر می‌کشد.

دیاز دی مرا، داور بازی رئال-سویا، از همان سوت‌های آغازین مورد اعتراض بازیکنان و هواداران حاضر در برنابئو قرار گرفت که اوج آن در دقیقه 35 بود زمانی که خطای تونی کروس را اعلام کرد.

1995414

می‌گویند کروس آدم یخی است و بدون احساس و شاید این ادعا پربیراه هم نباشد اما در آن لحظه ستاره آلمانی به قدری خشمگین شد که باورکردنی نبود. 

کروس با ژستی خاصی داد می‌زد: «در یک متری، در یک متری.» در نهایت نیز او از داور کارت گرفت.

کروس در پادکس برادرش فلیکس، در مورد این صحنه گفت: «معتقدم در نیمه اول، داور کوچکترین برخورد را به ضرر ما خطا می‌گرفت. حتی صحنه‌هایی که اصلا خطا نبودند را سوت می‌زد. در آن صحنه که علیه من سوت زد، من واقعا عصبانی شدم چون او در یک متری بود و همه چیز را دید ولی بازهم خطای من را اعلام کرد. من خودم را کنار کشیده بودم تا بازیکن حریف رد شود ولی او خودش را به من کوبید و داور بلافاصله سود زد.»

1995829

کروس در ادامه و با خنده گفت: «خدا آن بالا همه چیز را می‌بیند و شاید به همین دلیل بود که داور در نیمه دوم مصدوم شد. ما دو یا سه شانس گل واضح را خلق کرده بودیم و کاملا بر بازی سوار بودیم که داور مصدوم شد. حتی مصدومیت او نیز به در زمان اشتباه بود و ضرر ما شد چرا که بازی را از فرم خودش خارج کرد. داور چهارم که جایگزین شد، داور بسیار بهتری بود و بسیار خوب داوری کرد.»

در همان صحنه و زمانی که کروس شدیدا معترض بود، سرخیو راموس نزدیک شد و اجازه نداد بیشتر اعتراض کند تا کارت بگیرد: «البته من همه چیز را تحت کنترل داشتم. سرخیو خودش در چنین صحنه‌هایی بوده و می‌دانست قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. برایم جالب بود که به این نکته توجه کرد و اجازه نداد کارت زرد دوم را بگیرم.»

دیدگاه‌ها