کد خبر : 2005370 | 09 اسفند 1402 ساعت 12:37 | 41.1K بازدید | 20 دیدگاه

ناراحتی ستاره بارسا: جدایی به خاطر یامال!

شاید رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، به خاطر درخشش و موقعیت خوب لامین یامال از این باشگاه جدا شود.

ناراحتی ستاره بارسا: جدایی به خاطر یامال!

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا با هیاهوی بسیار و تلاش زیاد مدیران بارسلونا برای رقابت با سایر مشتریان او راهی این باشگاه شد اما در طول دوران حضورش در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. 

این بازیکن چند بازی درخشان و چند گل مهم و ارزشمند را برای بارسلونا و با پیراهن این تیم به ثمر رسانده است اما انتظار می‌رفت که درخشش او در این تیم بسیار بیشتر باشد و مصدومیت‌های متوالی کار را برایش در چند فصل اخیر سخت کرد. 

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته شایعاتی درباره احتمال جدایی این ستاره برزیلی از بارسلونا در صورت دریافت پیشنهاد خوب و قابل توجه به گوش رسیده بود اما این اتفاق رخ نداد تا او همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد. 

1994317

اما حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که درخشش یامال در ترکیب بارسا و اعتمادی که ژاوی و مدیران این باشگاه به او دارند باعث شده که رافینیا به فکر جدایی باشد و دیگر امید زیادی به تبدیل شدن به بازیکنی کلیدی در ترکیب این تیم نداشته باشد. 

او پیش از این پیشنهادی را از لیگ عربستان داشت که آن را رد کرده بود اما آنها در تابستان پیش رو دوباره برای جذب او تلاش خواهند کرد و این احتمال وجود دارد که این بار موفق شوند.

دیدگاه‌ها