کد خبر : 2001132 | 21 بهمن 1402 ساعت 15:30 | 36.3K بازدید | 17 دیدگاه

گزارش مارکا

بارسلونا در بازار: 4 بازیکن برای فروش

طبق ادعای مارکا بارسلونا در تابستان با فروش چهار بازیکن خود مخالفت نخواهد کرد و باید منتظر جدایی آنها باشیم.

بارسلونا در بازار: 4 بازیکن برای فروش

به گزارش "ورزش سه"، شمارش معکوس برای بازار تابستانی آغاز می‌شود و وضعیت اقتصادی همچنان بسیار بغرنج است. شرکت آلمانی لیبرو قرار بود 40 میلیون یورو به بارسلونا بدهد اما خودداری کرد و این مبلغ هنوز به حساب بارسا واریز نشده است. به این مبلغ باید 60 میلیون دیگر اضافه کنیم که مطابق با مهلت جدیدی برای فروش 49 درصد استودیو بارسا است. 

در مجموع بارسا باید 100 میلیون به دست آورد تا بتواند قانون یک برابر یک در نقل و انتقالات شامل حالش شودt یعنی یک خرید به ازای یک فروش. وضعیت بارسا در دو تابستان گذشته 4 فروش برابر یک خرید بود. مدیران بارسا باید تا تابستان 100 میلیون یورو درآمدزایی کنند. یکی از راه‌های درآمدزایی طبعا فروش بازیکن است.

1989185

غیرقابل‌فروش‌ها

واضح است که در بارسا تعدادی غیرقابل‌فروش هستند، مانند همه جوانانی که آینده تیم هستند، لامین یامال، پدری، گاوی، آرائوخو، فرمین، کوبارسی، فران و بالده و البته کهنه سربازانی مانند تراشتگن، گوندوگان و لواندوفسکی. 

1989186

فروشی‌ها

سه بازیکنی که در نهایت شانس خروج بیشتری دارند، کنده، کریستنسن و رافینیا هستند. در مورد مدافعان میانی، خیلی به این بستگی دارد که پائو کوبارسی فصل را چگونه تمام کند. عملکرد او در این اولین بازی‌ها با تیم اصلی همه را شگفت زده کرده است. واضح است که اگر او در این مسیر ادامه دهد، یک فوتبالیست آینده‌دار خواهد بود و این باعث سهولت در فروش در منطقه دفاع میانی خواهد شد.

باشگاه همچنین خواهان تداوم فرنکی دی یونگ است و قصد دارد با او تمدید کند، اما این بازیکن هلندی درباره آینده خود تصمیمی نگرفته است و گفته می‌شود تمایل به جدایی دارد. یک پیشنهاد 100 میلیون یورویی پای بارسا را نیز سست خواهد کرد و راضی به فروش ستاره هلندی می‌شوند.

دیدگاه‌ها