کد خبر : 2005372 | 09 اسفند 1402 ساعت 12:57 | 26.7K بازدید | 12 دیدگاه

برگزاری جلسه مهم با نایکی

احتمال قطع همکاری بارسلونا با اسپانسر 26 ساله

نایکی از سال 1998 اسپانسر بارسلوناست ولی ممکن است این همکاری به زودی پایان داده شود. جلسه‌ای مهم به همین منظور دیشب برگزار شد.

احتمال قطع همکاری بارسلونا با اسپانسر 26 ساله

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته جلسه‌ای مهم بین خوان لاپورتا و نماینده‌های نایکی در یکی از رستوران‌های بارسلونا برگزار شد. هدف بحث و مذاکره در مورد قطع همکاری یا بهبود قرارداد بود.

1995852

بارسلونا باشگاهی با بدهی فراوان و مشکلات مالی زیاد است و به دنبال راهکاری برای افزایش درآمد. یکی از آنها می‌تواند تغییر اسپانسر باشد. نایکی از سال 1998 اسپانسر بارسلوناست و دو طرف تا 2028 نیز قرارداد دارند. بارسا سالانه 65 میلیون یورو از نایکی دریافت می‌کند در حالی که پیشنهاد دو برابری از کمپانی پوما دارد. موردی که در ماه‌های اخیر مطرح شده و گفته می‌شود بارسلونا مذاکراتی جدی را نیز با پوما شروع کرده اما این شرکت آلمانی قصد ندارد وارد جنگ با نایکی شود و همه چیز را به باشگاه کاتالان سپرده است. 

بارسلونا در صورت فسخ قرارداد با نایکی باید غرامت سنگینی بدهد اما از سوی دیگر پیراهنش باارزش‌ترین در دنیا خواهد شد و می‌تواند سالانه تا 200 میلیون یورو و بیشتر درآمد داشته باشد.

خوان لاپورتا در مصاحبه اخیر خود با راک یک اذعان داشته بود که با نایکی بر سر مسائلی اختلاف دارند و اکنون باید دید خروجی جلسه چه خواهد بود. بارسا یک قدم مثبت به سمت همکاری با پوما بر می‌دارد یا نایکی قراردادی جدید و بهتر با بارسلونا خواهد بست.

دیدگاه‌ها