کد خبر : 2005374 | 09 اسفند 1402 ساعت 12:59 | 26.4K بازدید | 17 دیدگاه

پیش‌بینی گواردیولا: قهرمان سری آ مشخص است!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که اینتر قهرمان این فصل سری آ خواهد شد.

پیش‌بینی گواردیولا: قهرمان سری آ مشخص است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل گذشته در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی اینتر به میدان رفت و موفق شد با پیروزی برابر این تیم به عنوان قهرمانی اروپا دست پیدا کند. 

شاگردان سیمونه اینزاگی این فصل هم نمایشی درخشان را در سری آ ارائه کرده‌اند و در حال حاضر در صدر جدول این رقابت‌ها حضور دارند و امیدشان به حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان این فصل هم همچنان زنده است. 

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت: «به کیفیت حریفانی که ما در انگلیس و اروپا داریم نگاه کنید. به شرایط حال حاضر اینتر نگاه کنید. آنها در رقابت‌های لیگ ایتالیا در حال پرواز هستند و شرایط خیلی خوبی دارند. 

1994471

فصل پیش همه نگاهی متفاوت به حضور آنها در لیگ قهرمانان داشتند اما ما می‌دانستیم که کار سختی را در پیش داریم. حالا آنها نشان داده‌اند که اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، قهرمان سری آ خواهند شد و در لیگ قهرمانان هم در بازی رفت برابر تیم بسیار بسیار دشواری مانند اتلتیکو مادرید به پیروزی رسیدند. 

اینتر در هر بازی در تلاش است تا گل‌های بیشتری به ثمر برساند و بارها در این فصل با سه یا چهار گل به پیروزی رسیده است. بنابراین باید بدانیم که همه چیز خیلی خیلی سخت است و رقابت آسانی در پیش نیست.»

دیدگاه‌ها