کد خبر : 2005392 | 09 اسفند 1402 ساعت 14:24 | 13.4K بازدید | 31 دیدگاه

برنامه تحول تیم ملی ارائه شد

جلسه چهارساعته قلعه‌نویی در فدراسیون ادامه دارد

سرمربی تیم ملی امروز در جلسه با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کرد و برنامه‌های خود برای آینده را ارائه کرد.

جلسه چهارساعته قلعه‌نویی در فدراسیون ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از صبح امروز برای بررسی شرایط تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دور هم جمع شده‌اند.

با گذشت چند هفته از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، مدیران ارشد فدراسیون فوتبال هنوز درباره وضعیت امیر قلعه‌نویی اظهارنظر رسمی نکردند. با اینکه مشخصا سرمربی ایران به واسطه بند قراردادش مبنی بر تمدید خودکار آن با رسیدن به نیمه‌نهایی جام ملت‌ها به کارش ادامه خواهد داد، اما فدراسیون فوتبال نقطه نظراتی درباره وضعیت فنی تیم ایران دارد.

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون از صبح امروز آغاز شده و تا ساعاتی دیگر ادامه خواهد داشت.

در اواسط این جلسه قرار است که امیر قلعه‌نویی هم در بین مدیران ارشد فوتبال ایران حضور یابد و توضیحاتی را درباره روند تیم ملی از سال گذشته و شرایط تیم در جام ملت‌های آسیا ارائه کند.

در این جلسه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه هم نکات مد نظر خود را ارائه می‌کنند. همچنین قرار است قلعه‌نویی برنامه‌های خود برای آینده تیم ملی را به مدیران فوتبال ایران بدهد تا آنها برای اردوها و مسابقات آینده برنامه‌ریزی کنند و تدارکات لازم را آماده کنند.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان این جلسه به خبرنگاران گفت: امروز جلسه از ساعت ۱۰ صبح در مرکز ملی فوتبال تشکیل شد و این اولین جلسه هیئت رئیسه بعد از جام ملت‌های آسیا بود که با حضور آقای امیر قلعه‌نویی این جلسه برگزار شد.

او افزود: قبل‌تر هم عرض کردم که برنامه ایشان را در خصوص تحولات تیم ملی را خواهیم گرفت و این اتفاق رخ داد. ایشان برنامه‌ای تحت عنوان برنامه نسل جدید و روحیه تازه طراحی شده بود که در ابعاد مختلف با اعضا طرح جلسه کردند. جلسه خوبی بود که در ۴ ساعت برگزار شد و تمام هم نشده و ادامه خواهد داشت تا راجع به شرایط فدراسیون صحبت کنیم.

اصولی در ادامه افزود: گفتگویی که با آقای قلعه نویی داشتیم، بسیار گفتگوی سازنده‌ای بود. دیدگاه تک تک اعضای هیئت رئیسه در خصوص تیم ملی مطرح شد و ایشان هم برنامه‌ خودش را ارائه داد. در موضوعات و مباحثی هم به هر حال دیدگاه همکاران گفته شد. مباحث و گفتگوی بسیار خوبی شکل گرفت. اصلاحاتی هم انجام خواهد شد تا این تبدیل به نقشه راهی شود که تیم ملی در این مسیر قدم بردارد و در نهایت عملیاتی شود

دیدگاه‌ها