کد خبر : 2005396 | 09 اسفند 1402 ساعت 14:34 | 37K بازدید | 27 دیدگاه

جود برای بازی با لایپزیش

تردید آنچلوتی: شاید فوق ستاره به مستایا نرود!

جود بلینگام به خوبی مراحل ریکاوری را پشت سر می‌گذارد و بی تاب بازی برابر والنسیاست ولی کارلو آنچلوتی برای بازی دادن به او تردید دارد.

تردید آنچلوتی: شاید فوق ستاره به مستایا نرود!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در بازی به یادماندنی برابر خیرونا دبل کرد و سپس به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد. 

ستاره انگلیسی فوق العاده بود و نقشی مهم در برتری 4-0 رئال داشت اما به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا چاره‌ای جز تعویضش نبود و سپس بازی‌های بعدی رئال را از دست داد. رئال در غیاب جود توانسته لایپزیش و سویا را شکست دهد ولی مقابل رایو متوقف شد.

1994055

برای جود دوری یک ماهه پیشبینی شد اما همه چیز در مورد او خوب پیش رفته تا جایی که گمانه زنی‌هایی وجود دارد که او شنبه در مستایا به میدان برود. از نظر پزشکی گفته می‌‍شود شاید جود با مانع روبرو نشود اما بازی در زمین والنسیا به خاطر حواشی مربوط به وینیسیوس جو بسیار سنگینی خواهد داشت و فشار وحشتناکی به رئالی‌ها وارد می‌شود. موردی که سبب شده تا کارلو آنچلوتی برای میدان دادن به بلینگام دچار تردید شود. 

1992852

در واقع شاید بلینگام وارد فهرست نهایی شود ولی روی نیمکت می‌نشیند و تنها در صورت نیاز دقایقی به میدان خواهد رفت. این احتمال نیز بالاست که جود در مادرید بماند و به تمرین و ریکاوری ادامه دهد تا برای بازی حساس برگشت مقابل لایپزیش (چهارشنبه بعد) مهیا شود.

دیدگاه‌ها