کد خبر : 2005459 | 09 اسفند 1402 ساعت 18:06 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

برد بی‌دردسر مدعیان سهمیه آخر پلی‌آف

تیم هورسان رامسر در دیدار برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان و در شهر مشهد هم موفق به شکست نیان شد.

برد بی‌دردسر مدعیان سهمیه آخر پلی‌آف

به گزارش "ورزش سه"، تیم نیان الکترونیک این هفته در سالن مهران مشهد میزبان هورسان رامسر بود. هورسانی‌ها در حالی با هدایت آرش صادقیانی این مسابقه را شروع کردند که با 10 برد و 27 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار داشتند و با شکست سه بر صفر نیان به یازدهمین برد خود دست یافتند تا 30 امتیازی شوند، اما جایگاهشان تغییری نکرد.

نیان به رغم میزبانی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 31 بر 29 نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد تا شانزدهیمن شکست فصل خود را تجربه کند.
محمدعلی امیدی و علی‌اصغر حاجی کاظمی به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری، نظارت بر این دیدار را عهده‌دار بودند.

محمدرضا کاویانی و جواد مرآتی نیز داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت 89 دقیقه طول کشید.
تیم چادرملو اردکان در دیگر مسابقه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان موفق به شکست مس رفسنجان شد تا دوازدهمین برد خود را ثبت کند.

دیدار دو تیم چادرملو اردکان (11 برد، 34 امتیاز و رتبه هشتم) و مس رفسنجان (9 برد، 28 امتیاز و جایگاه یازدهم) یکی از بازی‌های حساس این هفته بود زیرا چادرملو برای تثبیت جایگاه خود و مس برای فرار از منطقه قرمز تلاش داشتند.

شاگردان کامبیز یعقوبی، سرمربی چادرملو، در این بازی خانگی سه بر صفر و با امتیازهای 35 بر 33، 25 بر 23 و 25 بر 20 نماینده رفسنجان را شکست دادند تا به دوازدهمین برد خود دست یابند و در رتبه هشتم باقی بمانند.

در دور رفت هم تیم چادرملو در رفسنجان مقابل مس به پیروزی رسید و این هفته نماینده اردکان دبل برد خود را برابر مس کامل کرد.

خلیل یگانه‌مجد، بهروز جعفری، امید فولادی‌وندا و وحید خراسانی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

دیدگاه‌ها