کد خبر : 2005463 | 09 اسفند 1402 ساعت 18:20 | 21.6K بازدید | 13 دیدگاه

رسمی: ستاره سابق یونایتد مربی ایرلند شد

جان اوشی، مدافع سابق منچستریونایتد، به عنوان سرمربی موقت تیم ملی ایرلند انتخاب شده است.

رسمی: ستاره سابق یونایتد مربی ایرلند شد

به گزارش "ورزش سه"، جان اوشی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند انتخاب شده است. فدراسیون فوتبال ایرلند (FAI) اعلام کرد که اوشی 42 ساله در دو بازی دوستانه ماه آینده مقابل بلژیک و سوئیس روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

آن‌ها تا ژوئن آینده دیگر دیداری پیش‌رو نخواهند داشت. پدی مک‌کارتی که در کادرفنی کریستیال پالاس فعالیت می‌کند، در بازی‌های ماه مارس به اوشی کمک خواهد کرد.

اوشی از سال 2020 به همراه تیم زیر 21 ساله‌های ایرلند بخشی از مجموعه تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال این کشور بوده و تا ماه نوامبر دستیار استفن کنی بود.

1995952

در سطح باشگاهی، اوشی با استوک سیتی و اخیراً در بیرمنگام سیتی با وین رونی کار کرده است. او 6 هفته پیش با رضایت دوطرفه و پس از اخراج رونی، کادرفنی بیرمنگام سیتی را ترک کرد.

ایرلند قبل از شروع رقابت‌های لیگ ملت‌ها در سپتامبر، 2 بازی دوستانه دیگر در ماه ژوئن پیش‌رو دارد. اوشی به عنوان یک راه حل موقت در نظر گرفته شده است.

مدافع سابق منچستریونایتد و ساندرلند طی 17 سال، 118 بازی ملی برای ایرلند انجام داده بود. او در رده باشگاه از سال 1999 به عضویت یونایتد درآمد و طی 12 سال همکاری با این باشگاه، 256 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده بود.

دیدگاه‌ها