کد خبر : 2005482 | 09 اسفند 1402 ساعت 19:12 | 44.6K بازدید | 19 دیدگاه

باد، جذابیت بازی را پایین آورده بود

نویدکیا: می‌بردیم هم به دردم نمی‌خورد!

محرم نویدکیا به عنوان سرمربی مس رفسنجان درباره عملکرد بازیکنانش مقابل شمس آذر صحبت کرد.

نویدکیا: می‌بردیم هم به دردم نمی‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان پس از تساوی بدون گل برابر شمس آذر قزوین در هفته هجدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در جمع اصحاب رسانه گفت: خدا قوت می‌گویم که در این سرما همراه ما بودید. تماشاگران کم بودند اما واقعا خداقوت که آمدند تیمشان را تشویق کردند. آدم باید به آنها تبریک جانانه بگوید، اما به عنوان یک سرمربی حالا باید بحث فنی کنم. متاسفانه بحث فنی وجود ندارد و این نوع فوتبال خیلی مورد علاقه من نیست. ما یک امتیاز گرفتیم اما اگر سه امتیاز هم می‌گرفتیم، این نمایشی نبود که از آن لذت ببرم.

او ادامه داد: فوتبالی که در آن بیشتر توپ از این سمت به آن سمت زمین روی هوا باشد، هیچ لذتی برای من ندارد. فوتبالی که موقعیت‌هایش فقط روی ضربات ایستگاهی باشد، کیفیت آن بازی بسیار پایین بوده. این فوتبال خیلی برای من لذت بخش نیست و من درباره تیم خودم می‌گویم که باید با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم و در پرس‌ها نباید بازی هوایی انجام دهیم. البته باد هم تاثیر داشت و جذابیت بازی را پایین آورده بود.

نویدکیا اضافه کرد: ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم و این یک اتفاق طبیعی است. در نیم فصل بازیکن گرفتن راحت نیست. سراغ هر بازیکنی رفتیم، قیمت‌های وحشتناکی گفتند که از عهده ما خارج است. بازیکنانی که دارم بازیکنان خوبی هستند و مشکلی از این بابت ندارم. کیفیت آنها را قبول دارم اما باز هم امروز آن چیزی که می‌خواستم نبود. در کل خیلی حساسیتی بر اینکه ۴ بازیکن را از دست دادیم، وجود ندارد.

دیدگاه‌ها