کد خبر : 2005483 | 09 اسفند 1402 ساعت 19:10 | 28.1K بازدید | 64 دیدگاه

اخراج مستقیم آذرباد کار ذوب‌آهن را سخت کرد

خلع سلاح ربیعی جلوی پرسپولیس با یک اتفاق!

ده نفره شدن ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس کار این تیم را برای بازگشت به بازی سخت‌تر کرد.

خلع سلاح ربیعی جلوی پرسپولیس با یک اتفاق!

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد قبل از آنکه برای زدن توپ به سمت دروازه پرسپولیس به هوا بلند شود، هرگز تصور نمی‌کرد که کارت قرمز مستقیم بگیرد و از زمین اخراج شود. او اما با بی‌احتیاطی پایش را روی علی نعمتی فرود آورد تا از دقیقه 53 تیمش را ده نفره کند.

هافبک باتجربه ذوب‌آهن در این صحنه قصد داشت توپ را به سمت دروازه پرسپولیس بزند، اما استوک او روی کمر و گردن علی نعمتی فرود آمد و با توجه به خشن بودن صحنه علی صفایی بعد از مشورت با علیرضا ایلدروم کمک اول خود تصمیم به نشان دادن کارت قرمز گرفت.

ویدئو: 325998

اخراج آذرباد از زمین و ده نفره شدن ذوب‌آهن، آن هم در شرایطی که بازی یک بر صفر به سرخ‌پوشان دنبال می‌شد، اتفاقی تلخ برای محمد ربیعی و تیمش محسوب می‌شد. ده نفره شدن ذوب‌آهن در این مسابقه و بازی با یک یار کمتر در حدود 40 دقیقه باعث شد تا ربیعی تقریبا خلع سلاح شود و با وجود تغییراتی که در زمین ایجاد کرد، اما نتواند تیمش را به زمین برگرداند.

ذوب‌آهن در دقایق باقیمانده تلاش زیادی کرد تا بتواند به بازی برگردد، اما تلاش نفرات این تیم باعث نشد تا دفاع پرسپولیس باز شود و در نهایت اعضای این تیم بازنده از زمین بازی بیرون رفتند!

دیدگاه‌ها