کد خبر : 2005500 | 09 اسفند 1402 ساعت 20:18 | 25.2K بازدید | 2 دیدگاه

استقبال گرم راموس از جانشين مک گرگور (عکس)

الیا توپوریا قهرمان هنرهای رزمی ترکیبی اسپانیا پس از حضور در دیدار رئال مادرید و سویا در لیگ اسپانیا مورد توجه قرار گرفت.

استقبال گرم راموس از جانشين مک گرگور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید عصر یکشنبه گذشته در مرحله بیست و ششم لالیگا با یک گل بی‌پاسخ به پیروزی ارزشمندی مقابل سویا دست یافت.

توپوریا قبل از شروع بازی پس از تاج گذاری در بازی با الکساندر ولکانوفسکی در UFC 298 برای دسته سبک وزن، در میان استقبال بزرگ هواداران دو باشگاه وارد ورزشگاه شد.

این بازیکن 27 ساله به اولین قهرمان اسپانیایی در تاریخ UFC تبدیل شد که عنوان سبک وزن را به دست می‌آورد.

توپوریا تایید کرد که سرخیو راموس، کاپیتان سویا و اسطوره رئال مادرید، بعد از اینکه با حضور در مسابقاتش حمایت قاطع خود را از او اعلام کرد، جزء دوستان جدیدش است.

توپوریا در مصاحبه‌ای که روزنامه انگلیسی «دیلی میل» آن را منتشر کرد، گفت: "راموس فرد فوق‌العاده‌ای است، او شروع به دنبال کردن من در شبکه‌های اجتماعی کرد و چندین پیام حمایتی برای من ارسال کرد."

1996008

راموس قبل از شروع بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، توپوریا را با تشویق گرمی پذیرفت و پس از پایان 90 دقیقه با او عکس گرفت.

دیلی میل تایید کرد که این بازیکن شبیه ایرلندی معروف، قهرمان سابق سبک وزن کانر مک گرگور است. توپوریا، متولد 21 ژانویه 1997، در آلمان از پدر و مادری گرجی متولد شد و قبل از نوجوانی به اسپانیا رفت.

او در اسپانیا به طور مداوم در هنرهای رزمی تمرین کرد تا اینکه قهرمان سبک وزن شد، که به گفته بسیاری از منابع، یک دستاورد هیجان انگیز است، به خصوص که اسپانیا یکی از کشورهای برجسته در این ورزش نیست.

توپوریا تاکنون شکستی را متحمل نشده است و 7 پیروزی متوالی به دست آورده است که همان چیزی است که مک گرگور در ابتدای کار خود کسب کرد.

دیدگاه‌ها