کد خبر : 2005526 | 09 اسفند 1402 ساعت 21:22 | 32K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره آرسنال به پیشنهاد اینتر و میلان نه نمی‌گوید!

ژوائو سانتوس، ایجنت جورجینیو هافبک آرسنال، احتمال بازگشت این بازیکن به مسابقات سری A را رد نکرد.

ستاره آرسنال به پیشنهاد اینتر و میلان نه نمی‌گوید!

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو تا 30 ژوئن با آرسنال قرارداد دارد و ایجنت او در مورد بازگشت احتمالی این بازیکن به سری A حرف‌های جالبی را مطرح کرده است.

این هافبک اخیرا 32 ساله شده و گزینه‌ای برای تمدید قراردادش با توپچی‌ها وجود دارد، اما تضمینی هم برای فعال شدن آن وجود ندارد.

او از تابستان 2018 در لیگ برتر بوده و وقتی مائوریتسیو ساری از ناپولی به چلسی رفت او را با قراردادی به ارزش 57 میلیون یورو جذب کرد. سپس در ژانویه 2023 او با قراردادی به ارزش 11.3 میلیون یورو به آرسنال رفت.

در ماه‌های پایانی قرارداد این بازیکن با آرسنال، شایعات احتمال بازگشت به سری A در تابستان آینده در میان است و ایجنت او در مورد گزینه‌های مختلف از جمله همکاری دوباره با ساری صحبت کرده است.

1996045

ژوائو سانتوس به تی‌وی پلی ایتالیا گفت: "جورجینیو به خاطر حضور ساری که از قبل ویژگی‌های او را به خوبی می‌داند، بیشتر به لاتزیو می‌آید. یوونتوس نیز مدیر ورزشی بزرگی مانند کریستیانو جونتولی دارد که سال‌های زیادی را با او در ناپولی گذراند. احتمال بازگشت به ناپولی با حضور فرانچسکو کالزونا که با ساری همکاری داشت را رد نمی‌کنم."

کالزونا هفته گذشته به عنوان سومین سرمربی فصل جاری ناپولی منصوب شد و قبلاً به عنوان دستیار ساری و لوچانو اسپالتی برای ناپولی کار کرده بود. مقصدهای دیگری در ایتالیا برای جورجینیو وجود دارد.

ایجنت جورجینیو درمورد دیگر اهداف احتمالی این بازیکن گفت: "فکر نمی‌کنم رم محتمل باشد، زیرا هرگز با آن‌ها تماسی نداشته، اما وقتی صحبت از قدرت و تاریخ آن‌ها می‌شود، همه دوست دارند برای میلان و اینتر بازی کنند."

دیدگاه‌ها