کد خبر : 2005556 | 09 اسفند 1402 ساعت 23:02 | 21.2K بازدید | 10 دیدگاه

هندرسون یکی از بهترین خریدهای لیگ عربستان بود!

سعد اللذیذ، نایب رئیس هیئت رئیسه لیگ حرفه‌ای عربستان، معتقد است جردن هندرسون یکی از بهترین خریدهای فوتبال عربستان بود.

هندرسون یکی از بهترین خریدهای لیگ عربستان بود!

به گزارش ورزش سه"، جردن هندرسون علی‌رغم دوران ناموفق در الاتفاق، به عنوان یکی از بهترین خریدهای لیگ حرفه‌ای عربستان انتخاب شده است. هندرسون سال گذشته از لیورپول به الاتفاق پیوست و قرارداد بزرگی با این باشگاه سعودی امضا کرد.

او قراردادش را در ژانویه فسخ کرد و سپس با انتخاب آژاکس راهی لیگ هلند شد. با این حال، سعد اللذیذ، نایب رئیس هیئت رئیسه لیگ حرفه‌ای عربستان، معتقد است که این هافبک انگلیسی خرید موفقی بود.

1996092

اللذیذ به روزنامه فایننشال تایمز گفت: "جردن هندرسون، با وجود اینکه الاتفاق را ترک کرد، یکی از بهترین خریدهای لیگ برتر عربستان بود. ما 93 بازیکن را در پنجره تابستانی به خدمت گرفتیم، و می‌توانم بگویم که 28 تا 30 نفر از آن‌ها در لیست 300 بازیکن برتر همه قرار دارند. البته شما انتظار ندارید که همه آن‌ها در عربستان بمانند. گاهی اوقات همه چیز درست پیش نمی‌رود، گاهی اوقات بازیکن نمی‌تواند خودش را تطبیق بدهد، این احتمال وجود دارد که این اتفاقات بیفتد."

او درمورد تصمیم جدایی هندرسون ادامه داد: "هنوزم معتقدم جردن هندرسون یکی از بهترین خریدهای ما بود، ما از خرید او سود زیادی داشتیم، درس‌های زیادی یاد می‌گیریم و به رشد خود ادامه خواهیم داد. ما از روزی که با او در انگلیس قرارداد امضا کردیم، همراه او بودیم. ما هنوز رابطه خوبی با هم داریم. او یک مرد عالی است، یک انسان بزرگ. فقط انتقال او نتیجه نداد؛ پس زندگی همین است."

دیدگاه‌ها