کد خبر : 2005562 | 10 اسفند 1402 ساعت 04:30 | 19.1K بازدید | 14 دیدگاه

سومین بازی نویدکیا با مس بدون شکست

محرم یخ زد اما باخت نداد! (عکس)

محرم نویدکیا سومین بازی خود روی نیمکت مس رفسنجان را هم بدون باخت پشت سر گذاشت.

محرم یخ زد اما باخت نداد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان روز چهارشنبه در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل شمس‌آذر در قزوین به میدان رفت و به تساوی بدون گل رسید. مسی‌ها که از ابتدای نیم فصل دوم با هدایت محرم نویدکیا وارد مسابقات شده‌اند، از سه بازی گذشته یک برد و دو تساوی دشت کردند و جالب اینکه هیچ گلی هم دریافت نکرده‌اند.

بدون باخت ماندن مس رفسنجان با هدایت نویدکیا اتفاقی ویژه برای طرفداران این تیم محسوب می‌شود. نارنجی‌پوشان فوتبال ایران که در نیم فصل اول روزهای پرفراز و نشیبی را سپری کردند، حالا با نویدکیا به تیمی تبدیل شده‌اند که بازنده نمی‌شود و انگیزه زیادی دارد تا در آینده نتایج مطلوبی را هم به دست بیاورد.

1996100

نویدکیا که دیروز دومین بازی خارج از خانه متوالی را در قزوین سپری کرد، در هوای بسیار سرد این شهر کنار زمین با پوشش کامل حضور یافت. او از شدت سرما کاملا بدن و حتی صورت خود را هم در مقاطعی از بازی پوشانده بود. با این حال این سرمربی جوان و آینده‌دار با روحیه خوب تیمش را از کنار زمین هدایت کرد.

مس رفسنجان که از سه بازی گذشته با نویدکیا 5 امتیاز دشت کرده، در هفته‌های آینده انگیزه بیشتری هم برای کسب موفقیت خواهد داشت و باید دید سرنوشت این تیم با سرمربی‌ای که اسطوره باشگاه سپاهان است، چگونه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها