کد خبر : 2005567 | 09 اسفند 1402 ساعت 23:49 | 8.1K بازدید | 14 دیدگاه

مدیر اینتر تایید کرد: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

بپه ماروتا، مدیر ارشد باشگاه اینتر، اطمینان داد که قرارداد سیمونه اینزاگی تمدید خواهد شد.

مدیر اینتر تایید کرد: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر علاقه باشگاه‌های بزرگ به سیمونه اینزاگی منتشر شد. رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که چلسی و منچستر یونایتد برای فصل آینده اینزاگی را زیر نظر دارند.

در سمت دیگر از اسپانیا هم شایعات عجیبی به گوش می‌رسید که بارسلونا اینزاگی را در لیست گزینه‌های جانشینی ژاوی برای فصل آینده قرار داده است.

در میان این اخبار، ماروتا امشب خیال هواداران اینتر را راحت کرد و هر خبری مرتبط با جدایی سرمربی ایتالیایی موفق نراتزوری را رد کرد.

او گفت: «بهترین کاری که در اینتر انجام دادیم انتخاب مربی مناسب برای تیم بود. داشتن یک مربی در طول چندین سال باعث ثبات می‌شود، این واقعیت که او با تیم پیوند مستحکمی دارد نیز یک مزیت است.

1996111

نکته مهم این است که اینزاگی با نمایش‌های عالی‌ای که در اینتر داشته اعتماد همه ارکان باشگاه را به‌دست آورده. همه ما به او اعتماد داریم. بدیهی است که ما می‌خواهیم با او ادامه دهیم، زیرا در این مدت نتایج خوبی به دست آمده است.

اگر به چهار باشگاه برتر سری A نگاه کنیم، همه آنها مربیانی دارند که قراردادشان در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. ما در زمان مناسب درباره قرارداد جدید صحبت خواهیم کرد. او در اینجا خواهد ماند.»

دیدگاه‌ها