کد خبر : 2005585 | 10 اسفند 1402 ساعت 00:51 | 13K بازدید | 15 دیدگاه

هفته عالی آکادمی لیورپول: اولین گل در اولین بازی (عکس)

لوئیس کوماس موفق شد در اولین بازی‌اش برای لیورپول اولین گلش را به ثمر برساند.

هفته عالی آکادمی لیورپول: اولین گل در اولین بازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته درخشان بازیکنان آکادمی لیورپول ادامه دارد. قرمزها در ابتدای هفته در فینال جام اتحادیه مقابل چلسی قرار گرفتند. با توجه به تعداد بالای مصدومان این تیم یورگن کلوپ مجبور به استفاده از چند بازیکن آکادمی شد و آنها جواب اعتماد سرمربی آلمانی را با نمایش درخشانشان دادند.

کلوپ پس از بازی از اینکه به آکادمی باشگاه اعتماد کرده صحبت کرد و گفت: «می‌دانستم که آنها بسیار توانا و باکیفیت هستند اما صادقانه بگویم انتظار این حد درخشش و جنگندگی را از آنان نداشتم. چند تن از آنها در هفته‌های گذشته با ما تمرین کرده‌اند و می‌دانم که چقدر بازیکنان خوبی هستند. قطعاً برای بازی‌های بعدی هم به آنها توجه خواهم کرد.»

1996140

کلوپ خیلی زود به قولش عمل کرد. در دیدار این تیم مقابل ساوتهمپتون در دور پنجم جام حذفی، کلوپ ترکیب جوانی را به زمین فرستاد. در کنار بابی کلارک، کانر بردلی، جرل کوانساه و جیمز مک‌کانل، لوئیس کوماس هم در پست مهاجم به زمین رفت. او از سن یازده سالگی عضو باشگاه لیورپول است و امشب موفق شد اولین بازی‌اش را در تیم بزرگسالان انجام دهد.

شب او در اواخر نیمه اول بهتر هم شد. در دقیقه ۴۴ مهاجم ۱۸ ساله لیورپول روی پاس کلارک در سمت چپ زمین و پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد. او به سمت راست حرکت کرد و سپس ضربه‌اش را به سمت موافق روانه دروازه کرد و توانست چراغ اول را روشن کند.

1996139

کوماس و دیگر جوانان لیورپول هنوز یک نیمه دیگر در آنفیلد پیش روی خود دارند و می‌توانند آمار درخشانشان در این هفته را بهبود ببخشند.

دیدگاه‌ها