کد خبر : 2005598 | 10 اسفند 1402 ساعت 01:23 | 9.1K بازدید | 45 دیدگاه

فارست ۰-۱ یونایتد: صعود با سر کاسمیرو

منچستر یونایتد با گل دقایق پایانی کاسمیرو ۱-۰ ناتینگهام فارست را شکست داد و به دور بعد جام حذفی رسید.

فارست ۰-۱ یونایتد: صعود با سر کاسمیرو

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، منچستر یونایتد مهمان ناتینگهام فارست بود. شاگردان اریک تن‌هاخ علی‌رغم عملکرد برتر اما تا دقایق پایانی نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا اینکه کاسمیرو با ضربه سری زیبا گل برتری را به ارمغان آورد.

ویدئو: 326033

حملات مهمان از همان ابتدا آغاز شد. در دقیقه ۴ آنتونی فرصت باز کردن دروازه را داشت اما ضربه‌اش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

پنج دقیقه هم ناتینگهام فارست اولین موقعیتش را خلق کرد. جایی که اوریگی پس از عبور از امرابت ضربه‌اش را به سمت دروازه اونانا زد که دروازه‌بان یونایتد به خوبی توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۱۷ مک‌تامینی رشفورد را در مرکز محوطه پیدا کرد. او توپ را به مهاجم تیمش رساند اما ضربه ستاره انگلیسی از بالای دروازه راهی اوت شد.

در ادامه منچستر یونایتد صاحب توپ و میدان بود اما از خلق موقعیت عاجز بود تا اینکه در دقیقه ۳۳ ضربه سر مک‌تامینی را دروازه‌بان حریف به خوبی گرفت.

حملات نصفه و نیمه شیاطین سرخ در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما بدون ثمر باقی ماند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند.

1996161

در نیمه دوم بازیکنان میزبان جلو کشیدند. در دقیقه ۵۲ شوت خطرناک اوریگی از لبه محوطه با واکنش عالی اونانا مواجه شد.

این بار نوبت یونایتد بود. در دقیقه ۵۹ شوت ناگهانی آنتونی از پشت محوطه جریمه را مت ترنر به زیبایی دفع کرد.

1996160

منچستر یونایتد دوباره کنترل بازی را در دست گرفت اما حملات ناقص آنها برای زدن گل کافی نبودند. در دقیقه ۷۲ روی پاس زیبای فرناندز، آنتونی در سمت راست محوطه به توپ رسید. او بلافاصله شوتش را زد اما باز هم ترنر مانع او شد.

منچستر دست‌بردار نبود. آنها در چند صحنه تا پشت محوطه جریمه حریف پیش رفتند اما موفق به تهدید دروازه نشدند تا اینکه در دقیقه ۸۳ شوت از راه دور کاسمیرو به شکل خطرناکی از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۸۹ ارسال برونو فرناندز از روی ضربه ایستگاهی را کاسمیرو با ضربه سر وارد دروازه ترنر کرد و موفق شد تیمش را به برتری برساند.

1996162

درنهایت چند دقیقه پایانی در میانه میدان گذشت و شاگردان تن‌هاخ با پیروزی ۱-۰ به مرحله بعد صعود کردند.

دیدگاه‌ها