کد خبر : 2005599 | 10 اسفند 1402 ساعت 01:35 | 20.8K بازدید | 17 دیدگاه

قرمزها حریف شیاطین سرخ شدند

لیورپول ۳-۰ ساوتهمپتون: دومین شاهکار پسرهای کلوپ

لیورپول با درخشش بازیکنان جوانش موفق شد با نتیجه ۳-۰ ساوتهمپتون را شکست دهد و به مرحله بعد جام حذفی صعود کند.

لیورپول ۳-۰ ساوتهمپتون: دومین شاهکار پسرهای کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی در جام اتحادیه، لیورپولی‌ها در مرحله پنجم جام حذفی در آنفیلد به مصاف ساوتهمپتون رفتند. قرمزها این بازی را هم با درخشش بازیکنان جوان با پیروزی ۳-۰ پشت سر گذاشتند.

ویدئو: 326036

بازی با برتری نسبی مهمان آغاز شد. در دقیقه ۵ سولمانا روی حرکت عالی تیمی در لبه محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

۶ دقیقه بعد این بار نوبت به مارا رسید که دروازه لیورپول را تهدید کند. او از سمت راست محوطه جریمه شوتش را زد که کلهر به زیبایی توپ را مهار کرد.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و شاهد موقعیت خاصی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۳۸ سولمانا از بین بردلی و کوانساه گذشت و به محوطه جریمه وارد شد اما ضربه بی‌جان او توسط کلهر جمع شد.

در دقیقه ۴۴ و برخلاف جریان بازی، پاس کلارک در پشت محوطه جریمه به لوئیس کوماس رسید. او به خوبی توپ را روی پای راستش برد و با زدن شوت به سمت موافق گل اول تیمش را زد تا نیمه اول با برتری قرمزها به پایان برسد.

1996167

در دقیقه ۴۸ سانتر ادوزی در درون محوطه جریمه به سولمانا رسید. او موقعیت خوبی برای زدن گل مساوی داشت اما این شوت را هم کلهر دفع کرد.

لحظاتی بعد روی ضدحمله عالی از لیورپول، بردلی و کلارک توپ را به خاکپو رساندند. او بلافاصله ضربه‌اش را زد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی پایاپای و بدون موقعیت خطرناکی در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۷۳ هاروی الیوت در سمت راست محوطه جریمه جیدن دنز را صاحب توپ کرد. دنز به سمت دروازه رفت و با یک چیپ عالی دروازه مهمان را برای بار دوم باز کرد.

1996168

ساوتهمپتون که امیدش را برای پیروزی از دست داده بود، دیگر نتوانست مانند نیمه اول و دقایق ابتدایی نیمه دوم به دروازه لیورپول نزدیک شود.

در دقیقه ۸۵ خاکپو با یک حرکت انفرادی به لبه محوطه جریمه حریف رسید و سپس ضربه‌اش را زد اما توپ با بدشانسی از بالای دروازه راهی اوت شد.

سه دقیقه بعد لیورپول تیر خلاص را هم زد. شوت بردلی را دروازه‌بان ساوتهمپتون به خوبی دفع کرد اما روی ریباند دنز دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

1996166

چند دقیقه پایانی بازی به شکل آرام و بدون اتفاقی گذشت و لیورپول به پیروزی ۳-۰ رسید. آنها در مرحله بعدی برابر منچستر یونایتد قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها