کد خبر : 2005601 | 10 اسفند 1402 ساعت 01:42 | 9.7K بازدید | 22 دیدگاه

اینتر 4-0 آتالانتا: نراتزوری به هیچ تیمی رحم نمی‌کند

اینتر در بازی معوقه هفته بیست و یکم سری A با نتیجه 4-0 از سد آتالانتا گذشت.

اینتر 4-0 آتالانتا: نراتزوری به هیچ تیمی رحم نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی معوقه هفته بیست و یکم سری A مقابل آتالانتا قرار گرفت و در دیداری که سراپا حمله بود با نتیجه 4-0 برنده شد.

ویدئو: 326034

اینتر امشب یکی از بهترین نمایش‌های این فصل خود را در سن سیرو مقابل آتالانتا به نمایش گذاشت و تا آخرین لحظه بازی دست از حمله نکشید.

البته اینتر بازی را خیلی امیدوار کننده آغاز نکرد و خیلی زود غافلگیر شد. در دقیقه 12 میهمان موفق شد توسط دکتلار روی ریباند مهار یان زومر به گل برسد اما با بررسی داور این گل مردود اعلام شد. مشخص شد که پیش از رسیدن توپ به مهاجم آتالانتا، توپ به دستان میرانچوک برخورد کرده بود.

چند دقیقه بعد نوبت اینتر شد که با حمایت پرشور طرفدارانش به گل برسد اما آن‌ها این بار خوش شانس نبودند و به دلیل بالا رفتن پرچم کمک داور به نشانه آفساید، گل نیوکولو بارلا مردود اعلام شد.

اولین حمله جدی اینتر در دقیقه 25 صورت گرفت که ضربه لائوتارو مارتینز روی پاس آلساندرو باستونی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت اما تنها یک دقیقه بعد، نراتزوری به اولین گل رسید.

1996179

در دقیقه 27 کارنسچی از دروازه خارج شد تا پاس مستقیم هنریک مخیتاریان برای لائوتارو  مارتینز را مهار کند که در این امر موفق بود اما دفع ناقص او توپ را به متئو دارمیان رساند که با یک ضربه ساده دروازه حریف را باز کرد.

اینتر دقیقه 29 به گل دوم نزدیک شد و اگر واکنش به موقع کارنسچی نبود، ضربه دارمیان روی پاس مارتینز خیلی زود به دومین گل میزبان تبدیل می‌شد.

مارتینز در این بازی تلاش بسیار زیادی داشت تا دروازه آتالانتا را دوباره باز کند و یک بار دیگر بدشانس بود چون در دقیقه 40 ضربه دیدنی او به تیرک برخورد کرد و دفع شد. آتالانتا از فشار حملات اینتر خارج نشد تا نیمه دوم را با دو گل خورده به پایان برساند.

1996180

در دقیقه 3+45 مارتینز که تشنه گلزنی بود توپ را پشت به دروازه روی قوس محوطه جریمه دریافت کرد و بدون نگاه به دروازه پس از کمی چرخش توپ را با ضربه قوس‌دار پای چپ وارد دروازه کرد.

تیم میهمان که نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشت در شروع نیمه دوم هم اگر مهار کارنسچی نبود دقیقه 48 سومین گل را روی ضربه مارتینز دریافت می‌کرد. این مهاجم آرژانتینی شانس بسیار مناسبی در دقیقه 54 برای هت‌تریک داشت، اما فرصت گلزنی را برای هم تیمی خود ایجاد کرد.

1996181

ضربه پنالتی اعلام شده به سود اینتر را مارتینز نتوانست وارد دروازه کند و ضربه او مهار شد تا فدریکو دی‌‌مارکو که وارد محوطه جریمه شده بود با واکنش سریع و ضربه پای چپ نام خود را در میان گلزنان بازی امشب اضافه کند.

پس از گل سوم آتالانتا چند تعویض داشت و پس از آن هم سیمونه اینزاگی، مارتینز، مخیتاریان و دی‌‌مارکو را از ترکیب خارج کرد تا الکسیس سانچز، کارلوس آگوستو و داویده فراتسی وارد زمین شوند. با این حال این تعویض‌ها موجب نشد که حملات اینتر متوقف شود.

1996182

فراتسی چند دقیقه‌ای از حضورش در زمین می‌گذشت که تعویض طلایی شد و چهارمین گل این بازی را به نام خود کرد. در دقیقه 71 جای‌گیری او روی ضربه ایستگاهی نزدیک محوطه جریمه باعث شد تا جلوتر از مدافعان حریف ارسال کوتاه سانچز را به گل تبدیل کند. البته او گلزن بدشانسی بود چرا که تنها پس از 11 دقیقه حضور در زمین مصدوم شد و تعویض شد تا دیوی کلاسن وارد ترکیب شود.

آتالانتا که در نیمه دوم حتی یک موقعیت خطرناک نداشت این بازی را با تنها یک شوت داخل چارچوب اینتر با پایان رساند و در دقایق باقی مانده نیمه دوم که اینتر بازی را مدیریت می‌کرد هم موقعیتی خلق نکرد.

با این برد اینتر 69 امتیازی شد و فاصله‌اش با یوونتوس رده دومی را به 12 امتیاز رساند. آتالانتا 46 امتیازی هم در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها